Przetargi.pl
Pełnienie funkcji menedżera projektu /zarządzania projektem/ pn: Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 042 7103101
  • Data zamieszczenia: 2011-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 042 7103101
    REGON: 00052561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji menedżera projektu /zarządzania projektem/ pn: Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji menedżera projektu /zarządzania projektem/ pn. Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania II.6, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 RPO WŁ. Projekt dotyczy termomodernizacji sześciu obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Ozorków, tj,: - budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Wigury 1 - budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Listopadowa 16 - budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Średnia 30 - budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Cegielniana 25 - z wyłączeniem budynku sali gimnastycznej - budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Konarskiego 2 - budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej filia - ul. Mielczarskiego 17 W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: - rozliczanie dotacji przygotowywanie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, - przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, - wnioskowanie do Instytucji Zarządzającej o zgodę na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, - koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, w tym przygotowanie oznakowania dokumentów dotyczących realizacji Projektu, - przygotowanie projektu do zamknięcia, a w szczególności: weryfikację poprawności i zgodności wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu, weryfikację zgodności zakresu rzeczowego z dokumentacją, czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów, - zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach w okresie do 6 miesięcy po zakończeniu realizacji projektu, - monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu, - koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie nr UDA-RPLD.02.06.00-00-046/09-00 o dofinansowanie oraz ewentualnych aneksach do umowy, których specyfika wynika z realizacji Projektu z udziałem dofinansowania w ramach RPO WŁ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane jest wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach