Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
    REGON: 00053268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji Kierownika Projektu Stworzenie żłobka w Głuchowie POKL.01.05.00-00-152/12. Podstawowe informacje dotyczące Projektu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ Kompetencje i zadania Kierownika Projektu: a) zarządzanie i administrowanie projektem, b) nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu. c) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu (w tym wprowadzanie zmian do projektu i przekazywanie ich wraz z uzasadnieniem Instytucji Pośredniczącej), d) przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, e) zapewnienie obsługi prawnej projektu f) współtworzenie i zatwierdzanie procedur, g) zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcie, h) współpraca z wykonawcami, i) organizacja i kierowanie pracą biura projektu, j) ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcie, k) nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, l) organizacja i prowadzenie spotkań personelu projektu, m) wyznaczanie spotkań roboczych zespołu i dokumentowanie przebiegu spotkań (prowadzenie spotkań, opracowywanie ich konspektu, listy obecności, informowanie uczestników spotkań o terminie i miejscu ich przeprowadzenia, sporządzanie protokołu oraz dokumentacji), n) zlecanie zadań projektowych, o) prowadzenie dokumentacji personelu projektu p) odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcie, q) przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, r) zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcie zadania, s) wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność, t) nadzorowanie realizacji projektu u) współpraca z Gminą Głuchów - Autorem Projektu (w tym między innymi: konsultowanie wszystkich podejmowanych kroków mających wpływ na realizację przedsięwzięcia z Wójtem Gminy, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Gminę, stosowanie istniejących w gminie procedur i zarządzeń itp.) v) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi, w) nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji, x) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, y) organizacja promocji projektu, z) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów (w tym również przekazywanie uzyskanych informacji przedstawicielom Gminy oraz koordynatorom), aa) terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, bb) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, cc) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umów, dd) prowadzenie karty pracy za każdy miesiąc realizacji usługi. Zamawiający przewiduje, że Kierownik Projektu swe zadania będzie wykonywał nie dłużej niż przez 100 godzin w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach