Gmina Głuchów ogłasza przetarg
- Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
- Data zamieszczenia: 2013-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
Aleja Klonowa 5 5
96-130 Głuchów, woj. łódzkie
tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
REGON: 00053268800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji Kierownika Projektu Stworzenie żłobka w Głuchowie POKL.01.05.00-00-152/12. Podstawowe informacje dotyczące Projektu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ Kompetencje i zadania Kierownika Projektu: a) zarządzanie i administrowanie projektem, b) nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu. c) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu (w tym wprowadzanie zmian do projektu i przekazywanie ich wraz z uzasadnieniem Instytucji Pośredniczącej), d) przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, e) zapewnienie obsługi prawnej projektu f) współtworzenie i zatwierdzanie procedur, g) zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcie, h) współpraca z wykonawcami, i) organizacja i kierowanie pracą biura projektu, j) ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcie, k) nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, l) organizacja i prowadzenie spotkań personelu projektu, m) wyznaczanie spotkań roboczych zespołu i dokumentowanie przebiegu spotkań (prowadzenie spotkań, opracowywanie ich konspektu, listy obecności, informowanie uczestników spotkań o terminie i miejscu ich przeprowadzenia, sporządzanie protokołu oraz dokumentacji), n) zlecanie zadań projektowych, o) prowadzenie dokumentacji personelu projektu p) odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcie, q) przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, r) zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcie zadania, s) wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność, t) nadzorowanie realizacji projektu u) współpraca z Gminą Głuchów - Autorem Projektu (w tym między innymi: konsultowanie wszystkich podejmowanych kroków mających wpływ na realizację przedsięwzięcia z Wójtem Gminy, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Gminę, stosowanie istniejących w gminie procedur i zarządzeń itp.) v) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi, w) nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji, x) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, y) organizacja promocji projektu, z) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów (w tym również przekazywanie uzyskanych informacji przedstawicielom Gminy oraz koordynatorom), aa) terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, bb) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, cc) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umów, dd) prowadzenie karty pracy za każdy miesiąc realizacji usługi. Zamawiający przewiduje, że Kierownik Projektu swe zadania będzie wykonywał nie dłużej niż przez 100 godzin w miesiącu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji : kierownika projektu, specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. zamówień publicznych z funkcją asystenta projektu i specjalisty ds. finansów w ramach projektu pn. Kompleksowy program zmniejszenia zachorowalności na choroby związane ze stylem życia na obszarze powiatu wieruszowskiego. Program PL 13. Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-02-04 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
Dodano: 2014-05-09 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Erasmus+Kształcenie i szkolenia zawodowe - akcja 1 Mobilność uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
Dodano: 2014-03-07 - Realizacja projektu: Edukacja dla przyszłości w zakresie realizacji zadania - Zarządzanie projektem
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług związanych z zarządzaniem na stanowisku Koordynatora projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2013-08-22 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Dodano: 2013-07-25 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
Dodano: 2013-07-02