Gmina Mniszków ogłasza przetarg
- Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
- Data zamieszczenia: 2013-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
26-341 Mniszków, woj. łódzkie
tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
REGON: 59064812600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację dwóch oddzielnych zadań: ZADANIE Nr 1 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu. Koordynator projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie oraz wniosku aplikacyjnego i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, 4) nadzór merytoryczny i techniczny zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, 5) monitorowanie pracy całej kadry projektu, 6) terminowe i właściwe realizowania całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora, 7) organizacja szkolenia dotyczącego zasady równości szans kobiet i mężczyzn dla personelu projektu, 8) przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu, 9) rekrutacja uczestników projektu, 10) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 11) wprowadzanie danych uczestników projektu do Formularza PEFS , 12) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, w tym sporządzanie załącznika nr 2 wniosku o płatność, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowania na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 14) niezwłoczne informowanie Instytucji Pośredniczącej o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań, 15) przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, 16) dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 17) bieżące monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, 18) prowadzenie dokumentacji projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 20) współpraca przy realizacji zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych, z pracownikami Urzędu Gminy w Mniszkowie, 21) kontrola wydatkowania środków i dokonywania zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL, 22) działania informacyjno-promocyjne projektu, 23) sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym wraz z opisem dokumentów finansowych zgodnie z wytycznymi POKL, 24) nadzór nad sprawozdaniami i raportami z przebiegu i realizacji projektu oraz archiwizowania dokumentacji projektowej, 25) dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. 26) uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji projektodawcy wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, 27) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji, 28) Wykonawca podlega projektodawcy, 29) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu. ZADANIE nr 2 -Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu. Asystent koordynatora projektu zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym w szczególności do: 1) współpracy w ramach zespołu zarządzającego projektem przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 2) doradzania Koordynatorowi przy podejmowaniu decyzji w projekcie, 3) wykonywania prac biurowych na rzecz administrowania projektem, 4) przestrzegania Zasad Finansowania POKL, 5) kontaktów z Instytucją Pośredniczącą w zakresie postępu rzeczowego i realizacji finansowej projektu, 6) pomocy przy rekrutacji uczestników projektu, 7) kompletowania dokumentów uczestników projektu, 8) prawidłowego przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 9) współpracy z Koordynatorem w celu osiągnięcia zaplanowanych wskaźników, 10) utrzymywania stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów, 11) przygotowywania w części rzeczowej i finansowej wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, w tym załącznik nr 1. 12) dokonania całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, w tym końcowy wniosek o płatność, 13) zbierania danych do monitoringu, 14) przeprowadzenia ewaluacji śródokresowej - po pierwszym roku szkolnym i końcowej projektu, 15) poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 16) działań informacyjno-promocyjnych projektu, 17) oznakowania wszelkich pomocy i materiałów do zajęć, zakupionego sprzętu w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 18) kompletowania sprawozdań z przebiegu i realizacji projektu, 19) archiwizowania dokumentacji projektowej, 20) dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Asystenta koordynatora. 21) Wykonawca podlega projektodawcy, 22) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia do Biura projektu - Urzędu Gminy w Mniszkowie co najmniej raz w tygodniu, 23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każde żądanie do Biura projektu, 24) inne zadania wynikłe w trakcie realizacji projektu a konieczne do jego prawidłowej realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji : kierownika projektu, specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. zamówień publicznych z funkcją asystenta projektu i specjalisty ds. finansów w ramach projektu pn. Kompleksowy program zmniejszenia zachorowalności na choroby związane ze stylem życia na obszarze powiatu wieruszowskiego. Program PL 13. Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-02-04 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
Dodano: 2014-05-09 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Erasmus+Kształcenie i szkolenia zawodowe - akcja 1 Mobilność uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
Dodano: 2014-03-07 - Realizacja projektu: Edukacja dla przyszłości w zakresie realizacji zadania - Zarządzanie projektem
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług związanych z zarządzaniem na stanowisku Koordynatora projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2013-08-22 - Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie
Dodano: 2013-07-12 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
Dodano: 2013-07-02