Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb ZWiK w Rawiczu, obejmująca kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 546-10-59 , fax. 065 546-70-04
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Półwiejska 20 20
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 546-10-59, fax. 065 546-70-04
    REGON: 41021379600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb ZWiK w Rawiczu, obejmująca kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obiekty - punkty objęte dostawą energii elektrycznej: > Oczyszczalnia ścieków w Rawiczu ul. Półwiejska 20, > Stacja Uzdatniania Wody w Załęczu, > Ujęcie wody w Świniarach, > Hydrofornia wiejska w Słupi Kapitulnej, > Hydrofornia wiejska w Dębnie Polskim, > Hydrofornia wiejska w Łaszczynie, > Hydrofornia wiejska w Iźbicach, > Hydrofornia wiejska w Zielonej Wsi, > Hydrofornia osiedlowa w Rawiczu ul. Grota Roweckiego, > Hydrofornia osiedlowa w Rawiczu ul. Sucharskiego, > Przepompownia ścieków w Rawiczu ul. Nowowiejskiego, > Przepompownia ścieków w Rawiczu ul. Kurpińskiego, > Przepompownia ścieków w Rawiczu ul. Świętojańska, > Przepompownia ścieków w Rawiczu - Masłowie ul. Jaśminowa. > Przepompownia ścieków w Rawiczu ul. Przyjemskiego, 2. Charakterystyka - dane techniczne: a) sumaryczna moc zamówiona - około 980 kWh. b) ilość punktów poboru mocy - 20 szt. c) planowane całkowite zużycie energii w okresie niniejszego zamówienia ( 12 miesięcy ) - 2.500.000kWh, w tym dzienna - 6.775 kWh, d) średnie roczna od VII 2008 roku do VI 2009 roku zużycie energii - 2.500.000 kWh, e) grupa taryfowa - C11, C21, C12b, B21, f) obiekty przeznaczone do zasilania należą do III i IV grupy przyłączeniowej. 3,. Określenie przewidywanego planowanego poboru energii elektrycznej stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy energii elektrycznej z usługą odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty obowiązujących przez okres realizacji niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji ( OSD ) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usługi dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 5. Operatorem Systemu Dystrybucji dla wszystkich obiektów jest ENEA Operator. 6. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów określonych w załączniku do SIWZ, odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo Energetyczne Dz. U. z 2006r.nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. 7. Dostarczona energia musi spełniać parametry jakościowe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego Dz. U. nr 93 poz. 623. 8. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii w kWh, w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnia niżej określone warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej specyfikacji oraz zapisy z rozdziału XXI SIWZ istotne dla stron postępowania. 2. ZAMAWIAJACY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w postępowaniu warunki Wykonawca spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, warunki i wielkości wykazane przez podmioty występujące wspólnie będą brane pod uwagę łącznie. Nie spełnienie powyższego wymagania spowoduje wykluczenie Wykonawcy - konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZAMAWIAJĄCY żąda złożenia przez Wykonawcę, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 2 ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. d) oświadczenie wykonawcy o zawarciu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii ( wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 3 ), e) oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz istotne dla stron postanowienia do zawarcia umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 4 ), 2. Ponadto wykonawca składa: a) ofertę przetargową ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 1 ), b) kalkulację ceny ofertowej - kosztorys ofertowy ustalający cenę zamówienia podaną w ofercie zawierającą wykaz wszystkich oferowanych stawek jednostkowych sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia ( np. opłaty za kWh, opłaty przejściowe, opłaty za dystrybucję, opłaty abonamentowe i inne mające wpływ na ustalenie ceny ofertowej i realizację zamówienia, c) Wykonawcy którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty wskazać tą część zamówienia ( określenie zakresu dostaw -usług ), których wykonanie powierza podwykonawcom, d) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZAMAWIAJĄCY od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a) pkt 1a, 1b - składa dokument lub dokumenty, wstawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b1) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c1) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) pkt. 1a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty októrych mowa w pkt 3 ppkt a1 i c1 oraz ppkt b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłdania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 3 ppkt b1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wnosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczenia na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oraz sposób komunikowania się: a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z ZAMAWIAJĄCYM w toku postępowania zwraca się do ZAMAWIAJĄCEGO z wszelkimi sprawami i do niego ZAMAWIAJĄCY kieruje informacje, korespondencje itp. c) każdy z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt a,b,c, tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem. 5. Jeżeli oferta Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania ( aktualne dane ). Dokumenty o których wyżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. ZAMAWIAJĄCY wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne było unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach