Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Nowe Miasto Lubawskie

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Nowe Miasto Lubawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej do: 1)Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku (13-332 Jamielnik, ul Szkolna 10) - OBIEKT 1 2)Szkoły Podstawowej w Radomnie (13-304 Radomno, Radomno 18) - OBIEKT 2 3)Szkoły Podstawowej w Skarlinie (13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Skarlin 72) - OBIEKT 3 z kotłowni zlokalizowanych w tych obiektach, poprzedzone przebudową każdej z przedmiotowych kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem przebudowy każdej z przedmiotowych kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni który doprowadzi do obniżenia dotychczasowych kosztów Zamawiającego z tym związanych. Wszelkie przebudowy, w tym wykonywanie koniecznych prac związanych z przebudową będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.Szczegółowe dane oraz stan przejmowanych w obsługę kotłowni zostały wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie przebudowy każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu: a)Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem; b)Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego; c)Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach przebudowy zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty przebudowy obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający odkupi urządzenia zamontowane w ramach przebudowy za kwotę określoną w ofercie Wykonawcy. 2)Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c.o., w tym: a)obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; b)w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni; c)zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; d)bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); e)przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; f)przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni; g)systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni. 3)Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem. 6.Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki, wywóz nieczystości), oprócz kosztów usuwania popiołu. 7.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wymaganych obowiązującymi przepisami wysokości temperatur wewnętrznych odpowiednio do danego rodzaju obiektu. 8.Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie wykonywania zamówienia, tak aby ich stan na dzień zakończenia dostawy nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 9.Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych Urzędu Dozoru Technicznego pokrywane będą przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba do kontaktu: Stanisław Bielecki. 11.Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 12.Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych. 13.Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości umowy. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena dostawy podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości - 5 000,00 zł, brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Nr 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005 wraz z opisem: Wadium Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Nowe Miasto Lubawskie Wadium uznaje się za wniesione jeżeli wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. VIII pkt 8 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. od 2 do 5 musi być wystawione na Gminę Nowe Miasto Lubawskie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zamieszczone w Rozdziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odsprzedaż urządzeń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach