Przetargi.pl
Dostawa drukarek i komputerów z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e -Inclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6832031
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6832031
    REGON: 00054432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.maciejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek i komputerów z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e -Inclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i komputerów z oprogramowaniem dla 9 jednostek podległych Gminie Maciejowice oraz 30 gospodarstw domowych z terenu gminy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostawę i instalację komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 2.Dostawę i instalację drukarek dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 3.Dostawę komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 82 szt 4.Dostawę laptopów dla jednostek podległych - 45 szt 5.Dostawę drukarek dla jednostek podległych - 9 szt. 6.Dostawę i instalację oprogramowania dla gospodarstw domowych- 30 szt. 7.Dostawę i instalację oprogramowania dla jednostek podległych - 127 szt. 8.Dostawę i instalację oprogramowania zabezpieczającego dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt 9.Dostawę oprogramowania zabezpieczającego dla jednostek podległych w ilości - 127 szt 10.Dostawę i instalację oprogramowania ochrony rodzicielskiej dla gospodarstw domowych - 30 szt. 11.Dostawę routerów dla jednostek podległych w ilości - 9 szt. 12.Dostawę listew zasilających - 157 szt. 13.Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 14.Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 45 9217 0001 0030 0445 2000 0060, Bank Spółdzielczy w Łaskarzewie Oddział w Maciejowicach. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Maciejowicach ul. Rynek 7, 08-480 Maciejowice w sekretariacie pok. nr 2 do godz. 14:30, lub dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach