Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
ul. Radomska 7 7
26-634 Gózd, woj. mazowieckie
tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
REGON: 67298274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dla uczniów klas I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Gózd pomocy dydaktycznych do miejsc zabaw w szkołach ,w ramach rządowego programu Radosna Szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawę do 6 szkół podstawowych na terenie Gminy Gózd pomocy dydaktycznych do miejsc zabaw w szkołach dla uczniów klas od I do III . Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych został podany w załączniku Nr 2 do SIWZ . Pomoce dydaktyczne wykonane powinny być z bezpiecznych i przyjaznych dziecku materiałów tj. zgodne z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. Rządowy program Radosna szkoła - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą spełnia/niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczeniach i dokumenty na potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych 2.Formularz cenowy , którego treść winna odpowiadać treści formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ,w formie załącznika Nr 2 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznika Nr 3 ; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 4 5.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy załącznik nr 4 do SIWZ na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznik Nr 5 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika w formie załącznik Nr 6 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp w formie załącznik Nr 7 3. Jeżeli zostaną zaproponowane artykuły równoważne Wykonawcy są zobowiązani do złożenia : a) wykazu oferowanych artykułów równoważnych zawierającego opis w tym wymiary proponowanych artykułów - treść wykazu winna odpowiadać treści wzoru wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w formie załącznik Nr 8 b)fotografii oferowanych artykułów równoważnych .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05