Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
- Data zamieszczenia: 2015-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Fordońska 6 6
85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2015r. z podziałem na 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są: Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2015r. z podziałem na 4 części. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych części zamiennych i akcesoriów samochodowych. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: - oryginalne części zamienne - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów; Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. - części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Wykonawca dostarczać będzie części do następujących pojazdów i sprzętu: Część zamówienia nr 1. - SKODA FABIA 1.2TSI, rok prod. 2010, nr VIN TMBEM25J7B3125344 - SKODA CITIGO 1,0, rok prod. 2013, nr VIN TMBZZZAAZED614046 - POLONEZ 1,6, rok prod. 1999, nr VIN SUPBO1CEHXW164505 - LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDAMH38087114 - LUBLIN 2,4, rok prod. 1999, ładowności 2,9 tony, nr VIN SUL332412X0039036 - LUBLIN 2,4, rok prod. 2006, ładowności 3,5 tony, nr VIN SUL35244760080219 Część zamówienia nr 2. - CIĄGNIK ROLNICZY FARMTRAC 70, rok prod. 2007, nr VIN 7000679 - PRZYCZEPA CIĄGNIK ROLNICZY PRONAR T653, rok prod. 2007 - KOSIARKA BIJAKOWA TYLNE ZAWIESZENIE Z146-1,40m, rok prod. 2005 - AGREGAT F4 72209, rok prod. 2009 - PODNOŚNIK TUR2, rok prod. 2010 - RĘBAK SKORPION, rok prod. 2010 - Przyczepka VIOLA, rok prod. 2009, nr VIN SUCW3F30F92001906 Część zamówienia nr 3. - Wykaszarki, podkrzesywarki, pilarki, przecinarki, wiertnicy, pił spalinowych, zagęszczarki, zamiatarki i pługa wirnikowego Firm: STHIL i HUSQVARNA Część zamówienia nr 4. - OSPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO UNIMOGA 2.2. Szczegółowy wykaz części zamiennych i akcesoriów samochodowych dla części zamówienia nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 określony w załącznikach nr 2a, 2b, 2c i 2d -Kosztorysy ofertowe w zależności od części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku do SIWZ nr 2 są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty dla części zamówienia nr 1 18.450,00 zł brutto, dla części zamówienia nr 2 10.800,00 zł brutto, dla części zamówienia nr 3 6.765,00 zł brutto i dla części zamówienia nr 4 5.535,00 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie, nie dotyczy prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 2.3. Gwarancja Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie - 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy. 2.4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego, Wykonawca przez termin dostawy wskazany w ofercie (kryterium termin dostawy) maksymalny termin realizacji nie może być dłuższy niż 48 godzin, minimalny termin realizacji nie krótszy niż 24 godziny licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. 2.5 Miejsce dostawy: część zamówienia nr 1 i nr 2 AUTOMECHANIKA Krzysztof Rink Mały Mędromierz 67, 89-500 Tuchola część zamówienia nr 3 Zakład Usługowo-Handlowy Maciej Biernat, ul. Bydgoska 13/1 89-500 Tuchola część zamówienia nr 4 TOKMET Sławomir Żak ul. Graniczna 8a, 89-511 Cekcyn Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 2.6. Termin płatności: 21 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT wraz z protokołem przekazania części do siedziby Zamawiającego. 2.7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2015 r. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 30% tj. o kwoty dla części zamówienia nr 1 5.535,00 zł brutto, dla części zamówienia nr 2 3.240,00 zł brutto, dla części zamówienia nr 3 2.029,50 zł brutto i dla części zamówienia nr 4 1.660,50 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy (w godzinach)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW MECHANICZNYCH SPRAWA NR 66/2016
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów
Dodano: 2016-06-10 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, FARB I MATERIAŁÓW LAKIERNICZYCH - SPRAWA NR 28/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 r. - 2 postępowanie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 roku.
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW I INNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, DESEK DO KONSTRUKCJI PODŁOGOWEJ I POKROWCÓW - SPRAWA NR 10/2016
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w 2016 r.
Dodano: 2016-02-02 - Części zamienne do pojazdów
Dodano: 2016-01-29