Przetargi.pl
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w 2016 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje ogólne dotyczące całego przedmiotu zamówienia 2. Zamówienie publiczne obejmować będzie swym zakresem dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do siedziby Zamawiającego, jak również zlecane będą usługi napraw i konserwacji. W przypadku gdy podczas wykonywania usług powstanie konieczności instalacji nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów Wykonawca, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, zamontuje niezbędne elementy w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe tj. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do zorganizowania niezbędnych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów. W związku z powyższym Zamawiający będzie zlecać sukcesywnie według potrzeb: - dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów do środków transportowych, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA (miejsce dostawy: ul. Polna 113, 87-100 Toruń lub Zakład wykonujący usługę naprawy.) - usługi naprawy i konserwacji pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA wraz z materiałem Wykonawcy niezbędnym do prawidłowego wykonania zlecenia. 3. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każde nie jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych 1. Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CT9378F; 2. Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CT3593H; 3. Samochód osobowy marki DAEWOO LANOS, pojemność silnika 1.4, rok produkcji 2000, numer rejestracyjny CT85356; 4. Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT94856; 5. Samochód dostawczy marki Intrall Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CT0594E; 6. Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT0829E. 7. Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CT52701 8 Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT 55441 9. Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT 55816 Część zamówienia nr 2 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji drobnego sprzętu 1. Podkrzesywarka marki Stihl rok produkcji 2012 2. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 3. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 4. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2012 5 . Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 6. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2007 7. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2012 8. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2012 9 . Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2007 10. Pilarka spalinowa -marki Husgvarna rok produkcji 2003 11. Zagęszczarka płytowa marki Webermt rok produkcji 2006 12. Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12 rok produkcji 1999 13. Agregat prądotwórczy marki Fogo rok produkcji 2012 14. Wiertnia Glebowa - świder rok produkcji 2005 Część zamówienia nr 3 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA 1. Szczotka myjąca podwójna - 1 szt. 2. Pług odśnieżny - 1 szt. 3. Wiertnica - 1 szt. 4. Głowica do koszenia poboczy - 1 szt. 5. Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi - 1 szt. 6. Posypywarka do zimowego utrzymania dróg - 1 szt. 7. Głowica do cięcia krzewów - 1 szt. 8. Tablica świetlna kierunkowa U 26-C - 1 szt 4. W przypadku: a) miejsca siedziby warsztatu naprawczego powyżej 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. ul. Polna 113, 87-100 Toruń) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. b) awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja a) gwarancja dotycząca dostarczanych lub montowanych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoria Na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty montażu lub dostarczenia towaru do miejsca dostawy. b) gwarancja dotycząca wykonanych usług napraw i konserwacji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 8. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT. Informacje dotyczące usług naprawy i konserwacji 9. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: Część zamówienia nr 1 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: a) wymiana oleju silnikowego, b) wymiana filtra powietrza, c) wymiana uszczelki pod głowicą, d) wymiana rozrządu silnika, e) diagnostyka komputerowa, f) wymiana sprzęgła, g) wymiana przegubu wew./zew., h) wymiana tarcz, klocków hamulcowych, i) wymiana klocków hamulcowych, j) wymiana płynu hamulcowego, k) regulacja zbieżności kół, l) naprawa układu kierowniczego, m) wymiana amortyzatorów, n) wymiana opon zima - lato, o) naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) drobne naprawy lakiernicze, q) naprawy blacharskie, r) inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, Część zamówienia nr 2 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji drobnego sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiany oleju - Wymiany filtra powietrza - Wymiany świec zapłonowych - Wymiany przewodów paliwowych - Wymiany głowic tnących ,obudowy, prowadnic i łańcuchów Część zamówienia nr 3 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA, 10. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, drobnego sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do -UNIMOGA i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów, drobnego sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do- UNIMOGA w trakcie trwania umowy. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. Informacje dotyczące dostarczanych i montowanych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów 14. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: a) oryginalne części zamienne - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów (sprzętu, osprzętu); Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane usługi (G)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach