Przetargi.pl
Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów zgodnie z wykazem określonym w Załączniku nr 1a - 1e do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 200, 266 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ. Część 2 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 266M, STAR/MAN, IVECO Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ. Część 3 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 944 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1c do SIWZ. Część 4 - Dostawa części do pojazdów marki HONKER, LUBLIN Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1d do SIWZ. Część 5 - Dostawa technicznych środków materiałowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1e do SIWZ. 3. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 5. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 7. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 8.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 8.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 8.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach