Przetargi.pl
Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim

Miasto i Gmina ogłasza przetarg

  • Adres: 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2655123 , fax. 054 2655112
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina
    ul. Kościelna 1 1
    88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2655123, fax. 054 2655112
    REGON: 00053971090991
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pod klucz przedszkola publicznego w Piotrkowie Kujawskim przy ul. Poznańskiej. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej II. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej III. Wykonanie przyłącza wody IV. Wykonanie przyłącza telefonicznego V. Budowa budynku przedszkola 1. Roboty budowlane 2. Zagospodarowanie terenu, miejsca postojowe, plac zabaw, zjazd na drogę powiatową 3. Roboty elektryczne 4. Roboty instalacji sanitarnych 5. Wykonanie instalacji wod-kan 6. Wykonanie instalacji c.o. 7. Wykonanie kotłowni 8. Wykonanie instalacji wentylacyjnej 9. Technologia i wyposażenie kuchni 10. Dostawa i montaż wyposażenia ( sprzętowo- użytkowego). Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego. b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia e) zagospodarowanie terenu, f) opracowanie operatu powykonawczego, g) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, h) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, i) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, j) w przypadku zapotrzebowania zasilania placu budowy w energię elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie należności za zużytą energię i wodę. k) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów, l) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. m) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego oraz odbioró11. częściowych kompletu protokołów, atestów, certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędnych przy odbiorze UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty na druku - załączniku nr 9 do SIWZ - wykazie urządzeń równoważnych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Uwagi końcowe 1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i polskimi normami. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy z materiałów własnych. 3. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi prawa budowlanego i pozostawać w zgodności z Polskimi Normami lub aprobatami technicznymi. 4. Wartość materiałów użytych do realizacji inwestycji jest objęta ceną wykonania zamówienia. 5. Termin wykonania zamówienia wskazany w dziale VII dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych ale również wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kpl dokumentów (4 kpl) celem uzyskania przez Zamawiającego decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian kolorów elewacji budynku, koloru blachodachówki, kolorów ścian wewnątrz budynku, koloru płytek ściennych i podłogowych, koloru zakładanych podłóg, koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru dostarczanych mebli w stosunku do projektu budowlanego i wykonawczego. 7 Wykonawca przed przystąpieniem do prac wykończeniowych i montażowych wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o ostateczne zatwierdzenie koloru montowanych materiałów i wyposażenia celem ich zatwierdzenia. 8 Zamawiający dokona ostatecznego zatwierdzenia montowanych materiałów i urządzeń w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt. 7. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ, projekty budowlane, projekty wykonawcze, SSTiWR oraz przedmiary robót i kosztorysy ofertowe. 2.3.. Okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosił będzie tyle miesięcy ile wybrany wykonawca wskaże w złożonej ofercie, nie mniej jednak niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2.4. Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie będącym elementem zamówienia. 2.5. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 7.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 7.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 31.05.2016 r. do godz. 10:00. 7.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach