Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ogłasza przetarg
- Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6781212, 6781093
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
ul. Toruńska 12 12
87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6781212, 6781093
REGON: 00054503000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres prac obejmuje: -rozbudowę istniejącego budynku o pomieszczenia przeznaczone na powiększenie istniejącego przedszkola o dwa oddziały wraz z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi -przebudowę i adaptację istniejących dojść i dojazdów, ogrodzenia i podestów przed wejściami do poszczególnych budynków wraz z wykonaniem nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, - przebudowę sieci infrastruktury technicznej, -wykonanie niwelacji i rekultywacji terenu, elementów małej architektury oraz zieleni W ramach robót instalacyjnych należy wykonać w szczególności niżej wymienione instalacje: - instalacja c.o., - instalacja wod.-kan., - instalacja wentylacji mechanicznej higrosterowalnej, - instalacja elektryczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 10.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie d innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5.dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót instalacyjnych a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu kapitalnego obiektu o kubaturze min 800 m3. 7.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota 700.000 PLN 8.osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 1.000.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: -ustanowić pełnomocnika -każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10.Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c)oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g)wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h)--- i)wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 9 j)oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy - zał. nr 10 k)harmonogram rzeczowo - finansowy l)musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia m)zobowiązani są przedłożyć za rok 2008 sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - PIT .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola Publicznego w Piotrkowie Kujawskim
Dodano: 2016-06-10 - Budowa przedszkola przy ulicy Zatokowej w Osielsku.
Dodano: 2015-06-24 - Rozbudowa przedszkola w m. Turzany na terenie gminy Inowrocław
Dodano: 2015-06-03 - Rozbudowa budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku
Dodano: 2015-02-06 - Adaptacja pomieszczeń budynku Gimnazjum na potrzeby przedszkola realizowanego w ramach projektu Mały Europejczyk na Kujawach
Dodano: 2013-04-08 - Rozbudowa przedszkola gminnego w Warlubiu
Dodano: 2010-08-11 - Likwidacja barier architektonicnych w Przedszkolu nr 36 wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2010-07-19 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO USYTUOWANYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 32 PRZY UL. KRUCZEJ 5A W BYDGOSZCZY
Dodano: 2010-02-11 - Rozbudowa budynku mieszkalno- biurowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola wraz z kotłownią olejową w miejscowości Służewo.
Dodano: 2009-03-20 - Dobudowa budynku przedszkola do istniejącego budynku szkoły wraz z kotłownią na Eko-groszek i infrastrukturą techniczną w miejscowości Stawki.
Dodano: 2009-03-20