Przetargi.pl
Dobudowa budynku przedszkola do istniejącego budynku szkoły wraz z kotłownią na Eko-groszek i infrastrukturą techniczną w miejscowości Stawki.

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa budynku przedszkola do istniejącego budynku szkoły wraz z kotłownią na Eko-groszek i infrastrukturą techniczną w miejscowości Stawki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace wg następującej kolejności: - przeniesienie istniejącego placu zabaw (wg odrębnego opracowania), - budowa zjazdu, - koordynacja prac związanych z przeniesieniem linii napowietrznej (rozwiązaniem kolizji z istniejącymi przyłączami energetycznymi - demontaż linii napowietrznej - Obecnie trwa opracowanie projektu- Koszt przeniesienia ponosi Gmina Aleksandrów Kujawski, wykonawca jest Energa- Operator S.A. Rejon Dystrybucji Radziejów). Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia prac związanych z przeniesieniem linii z Energa- Operator S.A. w Radziejowie. - wykonanie stanu surowego zamkniętego, - wykonanie instalacji wewnętrznych (wod- kan, c.o. i elektryczne) - Wykonanie zewnętrznej instalacji c.o. łączącej kotłownie znajdującą się w projektowanym przedszkolu z kotłownią znajdującą się w istniejącym budynku szkoły - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - wykonanie elewacji budynku, - utwardzenie i zagospodarowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w/w inwestycji budowlanej określony został w : 1) załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiar robót do projektu budowlanego w zakresie instalacji elektrycznej, 2) załącznik nr 7 do SIWZ - kosztorys ślepy na wykonanie instalacji sanitarnych, 3) załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót do projektu budowlanego, 4) załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji sanitarnych, 5) załącznik nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego w zakresie instalacji elektrycznej, 6) załącznik nr 11 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 40.000,00 zł w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust.1 lub pełnomocnictw , chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ, 7. wykażą się doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ- dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym przez wykonawcę w oparciu o przedmiary robót , specyfikacje techniczne. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają uprawnienia bez ograniczeń w odpowiednich dla siebie specjalnościach budowlanych: instalacji elektrycznych, instalacji wodn.- kan. z c.o oraz aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy (załącznik nr 4) Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że w/w roboty budowlane zostały należycie wykonane, 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; 9. Umowę ubezpieczenia cywilnej odpowiedzialności deliktowo-kontraktowej na kwotę minimum 1 200 000,00 zł. 10. Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych (informację z banku lub kasy spółdzielczo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, roczny bilans przedsiębiorstwa) lub promesę z banku o zdolności kredytowej Wykonawcy. Wartości w/w dokumentów nie może być mniejsza niż kwota złożonej oferty. 11. Dokument potwierdzający dokonania wizji lokalnej w terenie - potwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 spełniać musi następujące wymogi: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: 1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy oraz Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 2) wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 3) powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) dokument ustanowienia pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.4 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. 13.5 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty, o których mowa w punkcie 12 i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach