Przetargi.pl
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW we Włocławku w 2016 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW we Włocławku w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW we Włocławku w 2016 r. Informacje ogólne dotyczące całego przedmiotu zamówienia: 2.Zamówienie publiczne obejmować będzie swym zakresem dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do siedziby Zamawiającego, jak również zlecane będą usługi napraw i konserwacji. W przypadku gdy podczas wykonywania usług powstanie konieczności instalacji nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów Wykonawca, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, zamontuje niezbędne elementy w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe tj. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do zorganizowania niezbędnych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów. W związku z powyższym Zamawiający będzie zlecać sukcesywnie według potrzeb: - dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych bądź akcesoriów do środków transportowych, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA (miejsce dostawy: ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek), - usługi naprawy i konserwacji pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA wraz z materiałem Wykonawcy niezbędnym do prawidłowego wykonania zlecenia. 3. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych (szacowana ilość r-godz. 250). Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 32627, Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CW 71764; Samochód osobowy marki CITROEN NEMO, pojemność silnika 1.4, rok produkcji 2009, numer rejestracyjny CW 55165; Samochód osobowy marki SKODA CITIGO, pojemność silnika 1.0, rok produkcji 2013, numer rejestracyjny CB 885AU; Samochód dostawczy marki Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 27820; Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 44396. Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008 numer rejestracyjny CW 48039; Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2004, numer rejestracyjny CW 90921 Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2001, numer rejestracyjny CW 90197 Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CW 91528 Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 91627 Koparka kołowa K-406A, rok produkcji 1987 Część zamówienia nr 2 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu (szacunkowa ilość r-godz. 100). Podkszesywarka marki Stihl - szt. 5 Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl - szt. 7 Pilarka spalinowa -marki Stihl - szt. 5 Pilarka spalinowa - marki Husqvarna - szt. 1 Zagęszczarka płytowa VP 1340R, - szt. 1, rok produkcji 2008 Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12 rok produkcji 1999 Agregat prądotwórczy marki Fogo rok produkcji 2012, szt. 2 Wiertnica glebowa BT 360, rok produkcji 2005, szt. 1 Część zamówienia nr 3 Dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA (szacunkowa ilość r-godz. 180). Szczotka myjąca podwójna - 1 szt. Pług odśnieżny - 1 szt. Wiertnica - 1 szt. Głowica do traw - 1 szt. Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi - 1 szt. Posypywarka do zimowego utrzymania dróg - 1 szt. Tablica świetlna kierunkowa U 26-C - 1 szt. 4.W przypadku: a) miejsca siedziby warsztatu naprawczego powyżej 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. b) awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja a) gwarancja dotycząca dostarczanych lub montowanych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoria Na części zamienne, materiały eksploatacyjne i akcesoria, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty montażu lub dostarczenia towaru do miejsca dostawy. b) gwarancja dotycząca wykonanych usług napraw i konserwacji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 8. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT. Informacje dotyczące usług naprawy i konserwacji 9. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: Część zamówienia nr 1 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: a) wymiana oleju silnikowego, b) wymiana filtra powietrza, c) wymiana uszczelki pod głowicą, d) wymiana rozrządu silnika, e) diagnostyka komputerowa, f) wymiana sprzęgła, g) wymiana przegubu wew./zew., h) wymiana tarcz, klocków hamulcowych, i) wymiana klocków hamulcowych, j) wymiana płynu hamulcowego, k) regulacja zbieżności kół, l) naprawa układu kierowniczego, m) wymiana amortyzatorów, n) wymiana opon zima - lato, o) naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) drobne naprawy lakiernicze, q) naprawy blacharskie, r) inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, Część zamówienia nr 2 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiany oleju - Wymiany filtra powietrza - Wymiany świec zapłonowych - Wymiany przewodów paliwowych - Wymiany głowic tnących ,obudowy, prowadnic i łańcuchów Część zamówienia nr 3 - dotyczy dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA, 10. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA w trakcie trwania umowy. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. Informacje dotyczące dostarczanych i montowanych nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów 14. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: a) oryginalne części zamienne - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów (sprzętu, osprzętu); Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA zawierają załączniki 2a, 2b, 2c do SIWZ - stosownie do części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. Przewidywane ilości asortymentu określone w załącznikach 2a, 2b, 2c do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) dotycząca dostarczanych i montowanych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów (usługi będą stanowić odrębną pozycję w umowie) nie przekroczy kwoty: - 18 800,00 zł brutto dla części zamówienia nr 1 - 5 525,00 zł brutto dla części zamówienia nr 2 - 32 525,00 zł brutto dla części zamówienia nr 3 i do tych kwot będzie realizowana dostawa (w tym montowanych) części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów (nie dotyczy prawa opcji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 15. Termin dostawy Termin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 2 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. Miejsca dostaw (dotyczy części zamówienia nr 1; 2 i 3): Rejon Dróg Wojewódzkich, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. Informacje dotyczące przewidywanego prawa opcji 16. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2016 r. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie do 40 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości roboczogodzin oraz asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach