Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego oraz roślin sezonowych - ponowny

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384c 384c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPINOWROCLAW.COM.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego oraz roślin sezonowych - ponowny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego oraz roślin sezonowych. Zamówienie zostało podzielona na cztery części, które obejmują zakup wraz z dostawą: drzew liściastych (zadanie 1)[830 szt.], drzew iglastych (zadanie 2)[750 szt.], krzewów (zadanie 3)[530 szt.], oraz roślin sezonowych (zadanie 4)[330 szt.]. Szczegółowe zestawienie gatunków i odmian, ilości oraz wymiarów podano w kosztorysach poszczególnych zadań (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d) stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034500009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach