Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI SIECIOWYCH, MEBLI WARSZTATOWYCH I BIUROWYCH, NARZĘDZI I ELEKTRONARZĘDZI, OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO SYSTEMU ALARMOWEGO TYPU GALAXY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa adapterów USB, switchy, przełączników linksys, kabli teleinformatycznych, napędów zewnętrznych Blu-ray, nośników Blue-ray, przedłużaczy monitorowych, patch paneli, patchcordów światłowodowych, patchcordów UTP, przełączników KVM, routera. 2) Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniwersalnych szaf stalowych, krzeseł konferencyjnych, foteli ergonomicznych, szaf serwerowych, szaf stojących RACK, stołów warsztatowych. 3) Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dalmierza laserowego, detektora kabli w ścianach, kluczy rurowych, kluczy nastawnych płaskich, kluczy nasadowych do wkrętarki, miar 5m, młotków ślusarskich 500g, młotowiertarki, nitownicy, nitów złotych, obcinacza bocznego, przedłużacza bębnowego, systemu zamków, wierteł SDS+S4, wiertrko-wkrętarki, ściągacza izolacji, zestawów wkrętaków. 4) Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów, centrali Galaxy, czujek ruchu, czujek sygnalizacji pożaru, dysków HDD, kabli OMY 3x1,5, kamery, klawiatur, koncentratorów, kołków rozporowych, modułu Ethernet, monitora LCD szyba VOML 19A, przewodów YAS 75, rejestratora cyfrowego, uchwytu TVV15, uchwytów do monitora ściennego LCD, uchwytów do czujników DS., wtyków zasilających do kamer 12V, wtyków BNC do kamer, przewodów YTDY 6x05, YTDY 4x05, zamków szyfrowych wandalo opalonych, zasilaczy 8x05 ZW8A. 5) Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętych umową modeli i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3, 3A, 3B, 3C do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w ogłoszeniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup przełączników sieciowych wraz z usługą instalacji i konfiguracji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa Systemu równoważników obciążeń na potrzeby realizacji projektu Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej wraz z jego instalacją, konfiguracją i uruchomieniem oraz wykupienie od producenta gwarancji oraz usługi wsparcia i aktualizacji
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia dla Urzędu Regulacji Energetyki
Dodano: 2016-07-21 - Dostawę urządzeń sieciowych oraz usługę instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych z udziałem personelu zamawiającego, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej i przeprowadzeniem szkolenia
Dodano: 2016-07-15 - dostawa i wdrożenie przełączników sieci LAN
Dodano: 2016-07-15 - DOSTARCZENIE I WDROŻENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Dodano: 2016-07-14 - Zakup urządzeń sieciowych, osprzętu, komputerów dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej. numer postępowania: ZP/D/MP/9/2016
Dodano: 2016-07-12 - Zakup, dostawa i wdrożenie zapory ogniowej w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa infrastruktury sieciowej w zakresie głównych przełączników sieciowych
Dodano: 2016-06-17 - 18/P/2016 Rozbudowa infrastruktury IT w NCBJ Ośrodku Radioizotopów POLATOM - 3 części, wraz z odkupieniem obudowy C3000 w Części Nr 2.
Dodano: 2016-06-03