Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa chemicznych wyrobów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa chemicznych wyrobów medycznych - 11 zadań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 6. Aktualne obowiązujące atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, pozwalające na obrót i stosowanie oferowanych środków, zgodnie z pkt. I.4. SIWZ; 7. Dla oferowanych preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu firmy Olympus i Pentax dostarczyć opinię producenta sprzętu, zgodnie z pkt. I.10 SIWZ; 8. Dla preparatów stosowanych w oddziale noworodkowym dodatkowo pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej instytucji o dużym doświadczeniu w tym zakresie, zgodnie z pkt. I.11 SIWZ; 9. Dla wszystkich oferowanych preparatów należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane spektrum i czas działania w obszarze medycznym, kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, etykietę oraz ulotkę informacyjną, zgodnie z pkt. I.9 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego, endoskopów, aparatury do dializ oraz dezynfekcji powierzchni dla potrzeb WSZ w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa środków dezynfekcyjnych cz.1- powtórka, spr. nr P/9/A/DEZYNFEKCJA/2016
Dodano: 2016-07-07 - Dostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa gazików do dezynfekcji skóry
Dodano: 2016-06-29 - Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do myjni do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach (III)
Dodano: 2016-06-15