Przetargi.pl
dostawa chemicznych wyrobów medycznych

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg

  • Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
    ul. Lindleya 4 4
    02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
    REGON: 00028893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa chemicznych wyrobów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa chemicznych wyrobów medycznych - 11 zadań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 6. Aktualne obowiązujące atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, pozwalające na obrót i stosowanie oferowanych środków, zgodnie z pkt. I.4. SIWZ; 7. Dla oferowanych preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu firmy Olympus i Pentax dostarczyć opinię producenta sprzętu, zgodnie z pkt. I.10 SIWZ; 8. Dla preparatów stosowanych w oddziale noworodkowym dodatkowo pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej instytucji o dużym doświadczeniu w tym zakresie, zgodnie z pkt. I.11 SIWZ; 9. Dla wszystkich oferowanych preparatów należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane spektrum i czas działania w obszarze medycznym, kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, etykietę oraz ulotkę informacyjną, zgodnie z pkt. I.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach