Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5298720, 5298750 , fax. 022 6289179
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
ul. Łazienkowska 6a 6a
00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5298720, 5298750, fax. 022 6289179
REGON: 00032790700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sport
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczanie paliw i akcesoriów do łodzi motorowych i samochodów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie paliw i akcesoriów do łodzi motorowych i samochodów 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę wyszczególnionych produktów siedziby Zamawiającego, transportem Wykonawcy, w ciągu 24 godzin od mom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru do specyfikacji, UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do konkretnego określenia produktu - wykreślając jednocześnie sformułowania produkt równoważny. 2) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik, 3) oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w SIWZ, zatytułowanym Opis przedmiotu zamówienia - załącznik 4) oświadczenie, że dysponuje minimum 2 pojazdami dostawczymi do przewozu paliw 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7) Wykaz wykonanych lub aktualnie wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda (załącznik) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane należycie (np. opinie, referencje, listy polecające). 8) oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania (załącznik nr), w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykonywać będzie zamówienie samodzielnie 9) Oświadczenie wykonawcy informujące, którego producenta jest przedstawicielem. 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Pozostałe informacje 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kserokopii). Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Dokumenty, załączone do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.cos.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych przeznaczonych do samochodów będących na stanie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy paliw dla SP ZOZ w Mławie
Dodano: 2016-07-07 - Zakup paliwa do samochodów służbowych Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-49/2016)
Dodano: 2016-06-14 - Sprzedaż paliw płynnych do środków transportu Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych w systemie bezgotówkowym.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa 2.000 litrów benzyny bezołowiowej Pb95 dla Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie (nr ref. sprawy: ZP/11/16)
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.
Dodano: 2016-04-15 - dostawa paliwa
Dodano: 2016-04-08 - zakup paliw silnikowych
Dodano: 2016-04-04