Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5382245 , fax. 022 8281645
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
ul. Senatorska 6/8 6/8
00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5382245, fax. 022 8281645 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa składanki komputerowej dla I Oddziału ZUS w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa składanki komputerowej dla I Oddziału ZUS w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301993302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego część III SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do części III SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do III części SIWZ. 4.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do III części SIWZ. 5.Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 4 i 5 składa każdy z podmiotów. 8.W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz dostawą papieru ciągłego
Dodano: 2015-02-11 - Zakup wraz z dostawą papieru ciągłego
Dodano: 2014-03-05 - Zakup wraz z dostawą papieru ciągłego
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa składanki komputerowej do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2013-04-18 - Zakup wraz z dostawą papieru ciągłego
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa składanki komputerowej do siedziby Zamawiajacego.
Dodano: 2012-08-02 - Na dostawę składanki komputerowej do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2012-04-20 - zakup wraz z dostawą papieru ciągłego
Dodano: 2012-02-17 - Dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek podległych KWP z s. w Radomiu
Dodano: 2011-09-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych
Dodano: 2010-12-03