Przetargi.pl
Dostawa błon rtg i innych przedmiotów zamówienia, dzierżawa urządzeń

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Szopena 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa błon rtg i innych przedmiotów zamówienia, dzierżawa urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon rtg, wywoływaczy i utrwalaczy rentgenowskich, kotwiczek lokalizacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie: -Część nr 1: Błony RTG ogólnodiagnostyczne, zielonoczułe, stomatologiczne zębowe, zgryzowe, mammograficzne, wywoływacze i utrwalacze rentgenowskie, dzierżawa wywoływarek zdjęć RTG oraz dzierżawa mieszalników do odczynników chemicznych. -Część nr 2: Błony do kamery dokumentacyjnej oraz dzierżawa kamery dokumentacyjnej dwuformatowej fabrycznie nowej do posiadanych przez Zamawiającego: tomografu komputerowego oraz aparatu do badań naczyniowych. -Część nr 3: Kotwiczki lokalizacyjne używane do przedoperacyjnego oznaczania niewyczuwalnych dotykowo zmian piersi. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania co do przedmiotów zamówienia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych (Załącznik nr 1) do każdej z Części oraz w Zestawieniu parametrów granicznych do Części nr 1 (Załącznik nr 2), będących integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 18 miesięcy oraz dostawę urządzeń wydzierżawianych w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Ilości wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Części nr od 1 do 3 są wielkościami orientacyjnymi,przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych (nie dotyczy dzierżawy), w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SIWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych u Zamawiającego. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. Wymagania zamawiającego: a)Dostawy przedmiotów zamówienia z Części nr 1 do 3 na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00 w ciągu 5 dni roboczych od złożenia pisemnego zamówienia faksem przez Dział Zaopatrzenia, b)Do każdej dostawy wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy, faktura VAT, c)Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do magazynu Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta dla określonych towarów, d)Dostarczony towar musi posiadać na opakowaniach opis: nazwę, ilość, termin ważności do użycia. e)W przypadku dzierżawy urządzeń Wykonawca winien gwarantować ich utrzymanie w pełnej sprawności, pełny serwis gwarancyjny przez 18 m-cy. Wszystkie niezbędne przeglądy i naprawy zapewniający ich sprawność przez cały czas trwania umowy. Wykonawca winien w szczególności ponieść koszty: - przeglądów wymaganych przez producenta łącznie z materiałami potrzebnymi do ich wykonania, - usuwania awarii, które wystąpią podczas eksploatacji, - montażu urządzeń w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Części nr 1 w pozycjach 14÷19. Przez ofertę równoważną w Części nr 1 w pozycjach 14÷19 należy rozumieć, zaoferowanie przedmiotów zamówienia kompatybilnych z posiadanymi w Szpitalu urządzeniami. Zamawiający posiada kasety mammograficzne firmy Agfa. Wykonawca oferujący produkty innej firmy niż Agfa zobowiązany jest do udostępnienia na czas trwania umowy kompletu nowych kaset z ekranami kompatybilnymi (tego samego producenta) z oferowanym sprzętem i materiałami w ilości: poz. nr 14. 18 cm x 24 cm - mammograficzne - szt. 12 poz. nr 15. 24 cm x 30 cm - mammograficzne - szt. 8 Zaopatrzenie pracowni mammograficznej w urządzenia do obróbki fotochemicznej, odczynniki, błony mammograficzne oraz kasety tego samego producenta jest jednym z wymagań oceny jakości pracowni do wykonywania badań skryningowych NFZ, przeprowadzanej przez Centralny Ośrodek Koordynacyjny w Warszawie - zarządzenie Prezesa NFZ nr 54/2006 zał. nr 6, w sprawie unifikacji sprzętu i materiałów w pracowni mammograficznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: Część nr 1 - 2 000,00 zł; Część nr 2 - 3 000,00 zł; Część nr 3 - 900,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach