Przetargi.pl
BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W ZAMIECHOWIE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

Gmina Chłopice ogłasza przetarg

  • Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice 149a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6240012 , fax. 016 6222460
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chłopice
    Chłopice 149a 149a
    37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
    tel. 016 6240012, fax. 016 6222460
    REGON: 03113650900507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.eu/ugchlopice/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W ZAMIECHOWIE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m o powierzchni 1860 m2 ( pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej( załącznik nr 3 do SIWZ ) i SST( załącznik nr 2 do SIWZ) Wariant I wysokość włókna min 60 mm na podbudowie z kruszywa ( wypełnianie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labas Ltd.) 1. Typ włókna : monofil 2. Skład chemiczny włókna : polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex 4. Gęstość trawy : min. 97.000 włókien/m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach : 19,1m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 ( pole gry 15,1m x 28,1 m) podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST( załącznik nr 2 do SIWZ) nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: II sposób :technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo - betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku( mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3 mm wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne ( badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3.Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST( załącznik nr 2 do SIWZ ) 2.4.Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST( załącznik nr 2 do SIWZ) 2.5.Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener ( na odpadki stałe) -kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST( załącznik nr 2 do SIWZ) 2.6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST( załącznik nr 2 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 - do 2.6 : - na wykonane roboty ( materiały i robociznę ) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawającego robót budowlanych i podpisania ( bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych ipodpisania ( bez uwag) protokołu końcowego. 2.7 Budowa budynku sanitarno - szatniowego. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno - szatniowego stanowią załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty( materiały i robociznę ) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania ( bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych )w jednej z form podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugchlopice/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach