Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Lipnicy Małej w roku 2013

Zespół Szkół w Lipnicy Małej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-482 Lipnica Mała, Lipnica Mała 512
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 27 524 45, 27 525 47 , fax. 18 27 524 45, 27 525 47
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Lipnicy Małej
    Lipnica Mała 512 512
    34-482 Lipnica Mała, woj. małopolskie
    tel. 18 27 524 45, 27 525 47, fax. 18 27 524 45, 27 525 47
    REGON: 12097445600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Lipnicy Małej w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych mięsa, wędlin, warzyw, owoców, mleka, produktów mlecznych, pieczywa, różnych artykułów spożywczych, jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Lipnicy Małej w roku 2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część nr 1 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Część nr 3 - Dostawa mrożonek (ryby, warzywa, owoce) Część nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Część nr 5 - Dostawa produktów mleczarskich Cześć nr 6 - Dostawa pieczywa Część nr 7 - Dostawa jaj do Zespołu Szkół w Lipnicy Małej w roku 2013 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 6.1 - 6.7 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 6.1 - 6.7 do SIWZ użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 2. Zamawiający ma prawo zmienić ilości artykułów spożywczych w stosunku do ilości określonych w załącznikach 6.1-6.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od ilości dożywianych dzieci oraz zwiększenia zamówienia w przypadku zwiększenia ilości osób dożywianych. W przypadku nie wykorzystania ilości towarów przewidzianych dla poszczególnych części (w załącznikach od 6.1 - 6.7 do SIWZ) Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż: na produkty mleczarskie typu jogurt, śmietana 14 dni, produkty sypkie, przyprawy 3 miesiące w dacie dostawy oraz cechami podanymi w SIWZ. 4. Każdą ewentualną zmianę w stosunku do zamawianego towaru lub jego ilości należy wcześniej konsultować z intendentem. 5. Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportu przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 8. Za stan jakościowy do czasu odbioru zamówienia odpowiada Wykonawca. 9. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 10. Szczegółowe terminy i godziny dostaw Zamawiający będzie podawać Wykonawcy telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 11. Dostawy mają być realizowane: - Mięsa i pieczywa od godz. 6:30 do 7:30 codziennie od poniedziałku do piątku. - Pozostałe artykuły od godz. 7:00 do 14:00 w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach. 12. Mięso i pieczywo będą dostarczane każdy dzień. 13. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów i wyznaczy dodatkowy termin na dostawę artykułów wolnych od wad w ilościach określonych przez Zamawiającego, a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z punktem 8. 14. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 16. Przez czas trwania umowy o zamówienie publiczne na dostawę artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej obowiązywać będą ceny jednostkowe za poszczególne pozycje towarów określone w ofercie Wykonawcy, z wyjątkiem owoców i warzyw (część 2), dla których powinny obowiązywać aktualne ceny sezonowe, które nie mogą być wyższe od ceny wskazanej w ofercie. 17. Dostarczone pieczywo, drożdżówki muszą być z wypieku wykonanego w dniu dostawy. 18. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.). 19. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 20. Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 21. Przedstawiana faktura powinna zawierać stan faktyczny dostarczonych towarów. Główny przedmiot CPV 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15331170-9 - Warzywa mrożone 15221000-3 - Ryby mrożone 15800000-6 - Różne produkty spożywcze 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15500000-3 - Produkty mleczarskie 15811100-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03142500-3 - Jaja 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach