Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. M. Skłodowskiej-Curie 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 418 25 46 , fax. 0-77 418 25 46
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 13 13
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 0-77 418 25 46, fax. 0-77 418 25 46
REGON: 00074311000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1kluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazajlnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych: Nr 1 -Mięso i produkty mięsne Nr 2 -Produkty mleczarskie Nr 3 - Jaja Nr 4 - Różne produkty spożywcze Nr 5 - Ziemniaki Nr 6 -Ryby i przetwory rybne Nr 7- Owoce, warzywa Nr 8- Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne Nr 9-Produkty z ziaren zbóż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d). Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; c) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 d) Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4. e) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Prawa Zamówień Publicznych). h) Aktualną decyzję o dopuszczeniu środków transportu, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179) zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171, poz. 1225). Ocena dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1kluczbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2016-05-13 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań)
Dodano: 2015-12-09 - Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2016 roku
Dodano: 2015-11-27 - DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2016 r.
Dodano: 2015-11-20 - Mięso,wędliny, podroby i konserwy mięsne
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa tłuszczów i nabiału oraz mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku ul. Wołczyńska 25
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2015-07-29 - Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2015-06-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.
Dodano: 2015-02-03 - P/1/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
Dodano: 2015-01-05