Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4339801 , fax. 0-77 4339803
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ
ul. Kościuszki 3 3
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 0-77 4339801, fax. 0-77 4339803
REGON: 53060405800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Nysie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851450007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia na formularzu stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 3), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z postępowania Zamawiajmy wykluczy wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p., Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nysa.tensoft.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wykonywania badań laboratoryjnych na rzecz SP ZOZ w Głubczycach - PN / 23 / XII / 13
Dodano: 2013-12-18 - Świadczenia zdrowotne w zakresie badań laboratoryjnych dla Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A.
Dodano: 2013-02-11 - Świadczenie usługi wykonywania badań laboratoryjnych na rzecz SP ZOZ w Głubczycach PN / 23 / XII / 12
Dodano: 2012-12-13 - Wykonywanie badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych
Dodano: 2012-09-15 - Świadczenia zdrowotne z zakresu badań histopatologicznych.
Dodano: 2012-02-01 - Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej.
Dodano: 2012-02-01 - Świadczenie usługi wykonywania badań laboratoryjnych na rzecz SP ZOZ w Głubczycach PN / 2 / I / 12
Dodano: 2012-01-19 - Świadczenie usługi wykonywania badań laboratoryjnych na rzecz SP ZOZ w Głubczycach - PN/13/XI/11
Dodano: 2011-11-10 - Świadzcenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej Nr sprawy 4/ZP/2011
Dodano: 2011-09-15 - Badania Laboratoryjne
Dodano: 2011-05-30