Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku

Gimnazjum Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. P. Skargi 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8621728 , fax. 059 8621728
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 2
    ul. P. Skargi 52 52
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8621728, fax. 059 8621728
    REGON: 77126842900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gimnazjum Nr 2 w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy asortymentowo -cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. Ze względu na małą powierzchnię magazynową dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane na bieżąco zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy muszą być realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie podzielono na 10 zadań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy i asortymentowo-cenowy zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone zgodnie z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto oferta powinna zawierać: 1.5. Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że wykonawca wdraża system HCCP w zakładzie- załącznik nr 5 1.7.Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 6 1.8. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej określonych - załącznik nr 7 1.9. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.10 Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach