Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 1. Dostawa artykułów mleczarskich 2. Dostawa produktów mięsnych 3. Dostawa wędlin 4. Dostawa artykułów spożywczych 5. Dostawa mrożonek i ryb 6. Dostawa warzyw i owoców 7. Dostawa pieczywa

Dom Pomocy Społecznej w Giżycku ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 282 574 , fax. 874 282 574
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
    ul. Warszawska 31
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 282 574, fax. 874 282 574
    REGON: 30254000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 1. Dostawa artykułów mleczarskich 2. Dostawa produktów mięsnych 3. Dostawa wędlin 4. Dostawa artykułów spożywczych 5. Dostawa mrożonek i ryb 6. Dostawa warzyw i owoców 7. Dostawa pieczywa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia polegającego na dostawie do magazynów Zamawiającego następujących artykułów żywnościowych: 1. Dostawa artykułów mleczarskich 2. Dostawa produktów mięsnych 3. Dostawa wędlin 4. Dostawa artykułów spożywczych 5. Dostawa mrożonek i ryb 6. Dostawa warzyw i owoców 7. Dostawa pieczywa Według specyfikacji szczegółowych ujętych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g . 1. Dostawy będą realizowane cyklicznie w ciągu roku 2017 wg zleceń/zamówień Zamawiającego z uwzględnieniem następujących warunków: a) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 7 – dostawy pieczywa świeżego dokonywane będą codziennie w tym w soboty i niedziele z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00. b) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 1 – dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00. c) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pakietu – 2 i 3 – dostawy produktów mięsnych i wędlin dokonywane będą codziennie w z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00. 2. Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. 3. Ziemniaki dostarczane do lipca 2017r. winny pochodzić ze zbiorów roku 2016, poczynając od lipca 2017r. ziemniaki winny pochodzić ze zbiorów roku 2017. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach