Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku ogłasza przetarg
- Adres: 34144 Izdebnik,
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 763 222 , fax. 338 763 229
- Data zamieszczenia: 2016-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
34144 Izdebnik, woj. małopolskie
tel. 338 763 222, fax. 338 763 229
REGON: 29882185907 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych w roku 2017 do Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 13 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: Część I Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Cześć II Produkty mleczarskie,Część III Produkty wędliniarskie, Część IV Mięso wieprzowe i wołowe, Część V Drób i podroby, Część VI Jajka, Część VII Mrożonki, Część VIII Ryby mrożone i przetworzone,konserwy,Część IX Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrobiowych, Część X Różne artykuły spożywcze. Część XI Oleje roślinne i zwierzęce, Część XII Owoce i warzywa, Część XIII Produkty niskobiałkowe PKU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1a do 1ł do SIWZ nr DPS.01.1/16. II. Miejscem wykonania zamówienia (dostawy) będzie: - magazyn spożywczy Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik Nr 3, III. Częstotliwość dostawy Część I codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 4.30 - 6.30 Część II mleko - codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 5.00 do 6.30, pozostałe artykuły 3 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6.00 do 6.30 Część III 2 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14, (dostawa na drugi dzień od zgłoszenia zamówienia) Część IV 2 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14, (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część V 2 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14, (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część VI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa na drugi dzień od zgłoszenia zamówienia) Część VII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część VIII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część IX 3 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część X 3 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XII 3 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7-14 (dostawa następnego dnia od zgłoszenia zamówienia) Część XIII raz w miesiącu w godz. 7-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) 5. Każda partia dostarczonych towarów musi spełniać wymagania Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2015r., poz.594z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa dotyczących dopuszczenia ich do obrotu. 6. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia będą transportowane transportem na koszt Wykonawcy zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 7. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywnościowych zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1a do 1ł do SIWZ nr DPS.01.1/16. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2024’’
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej
Dodano: 2024-01-11 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2024 roku
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 11
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 02.01.2024 r do 31.12.2024 r – artykuły spożywcze i mrożonki”
Dodano: 2023-11-16 - ,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku" - z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-19 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 01.08.2023r do 31.12.2023r- III części
Dodano: 2023-07-18 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 01.07.2023r do 31.12.2023r - artykuły spożywcze i mrożonki - powtórzony
Dodano: 2023-07-03