Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2021 roku

Zespół Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Reja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 413 838 011
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny
    ul. Reja 4
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    tel. 413 838 011
    REGON: 12184740600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiazwielki.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz ze złożeniem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Książu Wielkim: ul. Reja 4, 32-210 Książ Wielki w 2021 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tzn. wykaz artykułów spożywczych wraz z ich opisem oraz szacowaną ilością zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone produkty, zgodnej z terminem przydatności do spożycia określonym przez producenta. 2) Zamawiający przewiduje dostawy w dni nauki szkolnej między 7.00 – 7.30 rano. Dostawa obejmuje wniesienie towaru w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego. 3) Data dostawy oraz produkty i ich ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia telefonicznego lub osobistego przez osobę upoważnioną nie później niż na jeden dzień (do godziny 16.00) przed planowaną dostawą. 4) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2164 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 754), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. U. UE L Nr 304 z 2011 r., poz. 18 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), ponadto Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. 5) Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które nie będzie pobierana opłata. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy podczas kolejnej dostawy produktów. 6) Towar musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, oznakowanych i zawierających informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania muszą być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i złożyć towar do stołówki szkolnej własnym lub zleconym transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 8) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (np. artykułów spożywczych, jaj, mięsa i wędlin itp.). 9) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie żywność na czas załadunku, transportu i rozładunku. 10) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braków ilościowych lub wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona osobiście w trakcie dostawy lub telefonicznie po jej zakończeniu. Wykonawca zobowiązuje się do jego uzupełnienia bądź wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 godziny, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym. 11) Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 12) Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru. Ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzony przez Zamawiającego. 13) Poszczególne ilości asortymentu zostały określone na podstawie planowanej liczby korzystających z żywienia. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów żywnościowych. W przypadku konieczności zwiększenia poszczególnych ilości artykułów żywnościowych w trakcie roku, zwiększenie to nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. Ceny jednostkowe tych towarów nie mogą być wyższe, niż podane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy (art. 140 pkt. 1 ustawy Pzp – zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie). W przypadku zmniejszenia poszczególnych ilości dostarczonych artykułów żywnościowych ogólna wartość (kwota) zamówienia zostanie zmniejszona. 14) Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2021, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 15) Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5, 3) oświadczenie w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór zał. nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga! Jeśli Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej może oświadczenie, o którym mowa powyżej złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach