Przetargi.pl
„Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup oświetlenia”

Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146790001
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu
    Rynek 13
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146790001
    REGON: 85052597700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gokwojnicz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytycja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup oświetlenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa oświetlenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Wojniczu. • W zakres zadania wchodzi dostawa: 1) Reflektor spot – 2 szt. 2) Zestaw dwóch ruchomych głów 350W 3w1 z Casem – 2 zestawy 3) Led głowica ruchoma 36x10W ZOOM typu wash – 12 szt. 4) Kabel do sygnału cyfrowego DMX – 3m - ilość 18 szt. 5) Kabel do sygnału cyfrowego DMX – 30m – ilość 1 szt. • Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. • Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przed oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w SIWZ: a) karta katalogowa, folder lub inny dokument zawierający nazwę sprzętu, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego modelu, oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia podstawowe wymogi przedmiotu zamówieniu określone w SIWZ i załącznikach. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach