Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 521 42 36 , fax. 0-87 521 42 36
- Data zamieszczenia: 2011-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
ul. Lipowa 10 10
19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 521 42 36, fax. 0-87 521 42 36
REGON: 79067618000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Wieliczkach oraz Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są produkty spożywcze i napoje według szczegółowego wykazu (załącznik nr 6) w podziale na poszczególne grupy zgodne ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne produktów spożywczych podane w załączniku nr 6 są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkty według załącznika lub równoważne tj. posiadające te same właściwości i walory jakościowe. Należy wówczas podać nazwę tego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej.
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-13 - Dostawy wędlin i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Dublinach
Dodano: 2016-06-27 - Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin, drobiu i jego elementów
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22 - dostawy mięsa i produktów mięsnych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa mięsa i artykułów mięsnych do stołówki szkolnej w Mikołajkach
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAKUniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-15