Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 83-130 Pelplin, ul. Szpitalna 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 536 12 18 , fax. 58 536 39 43
- Data zamieszczenia: 2015-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Szpitalna 2 2
83-130 Pelplin, woj. pomorskie
tel. 58 536 12 18, fax. 58 536 39 43
REGON: 00029609300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps-pelplin.pl www.powiat.tczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie w pierwszym wyborze jakościowym i według zestawienia rodzajowo -ilościowego dostawy opisanego w ZAŁĄCZNIKU A do formularza oferty. Zestawienie rodzajowo - ilościowo - wartościowe zawarte w ZAŁĄCZNIKU A w rubryce 4 zawiera prognozowane (szacowane) zapotrzebowanie asortymentu (przedmiotu dostawy) i może wahać się w granicach +/- 20 %. Dostawa artykułów zawartych w ZAŁĄCZNIKU A odbywać się będzie po złożonym telefonicznie lub faksem zamówieniu, poprzedzającym dzień dostawy towaru, dwa raz w tygodniu do godziny 10:00 do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę zawierającą co najmniej: - nazwę produktu, - wykaz składników, - datę produkcji, - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę przydatności do spożycia , datę minimalnej przydatności trwałości do spożycia, - zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary, - oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu. 2. Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej : a) 14 -dniowy termin do spożycia w przypadku mleka pasteryzowanego ,twarogów, b) 14 dniowy termin do spożycia w przypadku śmietany pasteryzowanej .jogurtów , c) 30-dniowy termin do spożycia w przypadku serów żółtych , topionych, mleka UHT , śmietany UHT , majonezów, musztardy, tłuszczów roślinnych i zwierzęcych , d) 60 - dniowy termin do spożycia w przypadku produktów sypkich . Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps-pelplin.pl www.powiat.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów i produktów żywnościowych do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy art. żywnościowych dla stołówki szolnej
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-02-29 - CRZP/2/2016/AEZ-Dostawa prowiantu na statki szkoleniowe Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016
Dodano: 2016-01-15 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Trzebielinie w roku 2016
Dodano: 2015-11-27 - dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa pieczywa i artykułów spożywczych różnych - znak sprawy: Adm. 15/2015
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych oraz mrożonych, przetworów owocowych i warzywnych, kiszonek, grochu, fasoli - znak sprawy Adm 12/2015
Dodano: 2015-10-22