Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku na rok 2010

Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-144 Izdebnik,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8763222 , fax. 033 8763229
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
    34-144 Izdebnik, woj. małopolskie
    tel. 033 8763222, fax. 033 8763229
    REGON: 00029882185907
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsizdebnik.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla Domu pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych wg 6 pakietów: Pakiet 1 - pieczywo; Pakiet 2 - nabiał; Pakiet 3 - mięso, wędliny, drób; Pakiet 4 - artykuły spożywcze (sypkie, przetwory, przyprawy) ;Pakiet 5 - jajka; Pakiet 6 - mrożonki wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowana cena jest aktualna i powinna obejmować ewentualne upusty proponowane przez wykonawcę W cenie oferty zawarty jest transport oraz rozładunek. Dostawa towaru dotyczy całego roku tj. od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. i odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania w ciągu 4 dni od dnia tego zgłoszenia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24Pzp) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metoda 0-1,tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Parafowany przez dostawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia dotyczy każdego z nich. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art.24 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) podpisane przez wykonawcę. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsizdebnik.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach