Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP ogłasza przetarg
- Adres: 50-413 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3444908 , fax. 071 3424901
- Data zamieszczenia: 2011-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9 9
50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3444908, fax. 071 3424901
REGON: 00700348000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl i/lub www.dolnoslaska-bip.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla Młodzieżowego Centrum Kariery w Miliczu i Lubaniu, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 1.3 poddziałania 1.3.3, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do biura Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP we Wrocławiu w okresie od daty podpisania umowy do 19.12.2011 r. Zamawiający dostarczy we własnym zakresie przedmiot zamówienia dla MCK w Miliczu i Lubaniu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dziele II w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl i/lub www.dolnoslaska-bip.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych (MAT-KO/210-358/2016)
Dodano: 2016-06-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-18 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-03-24