Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, kopert oraz innych materiałów biurowych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 30199230-1 - koperty, 30197644-2- papier kserograficzny, 30199330-2- papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 31097220-4-spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część 1 - Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego. Część 2 - Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.) Część 3 - Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych. Część 4 - Dostawa kopert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości równej odpowiednio: na część 1 zamówienia - 5 200,00 zł; na część 2 zamówienia - 1000,00 zł; na część 3 zamówienia - 600,00 zł; na część 4 zamówienia - 1 300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą tj. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania a także następujące dokumenty: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniające zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. Nr 188, poz. 1156), potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument wymieniony w pkt. II.1.1, winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II., . w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach