Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081466 53 00 , fax. 081 466 53 01
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Grodzka 7 7
20-112 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081466 53 00, fax. 081 466 53 01
REGON: 00416541300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa talonów (bonów) żywieniowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 29 280 sztuk talonów (bonów) żywieniowych, za które podopieczni Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie będą nabywać artykuły żywnościowe w punktach sprzedaży wskazanych przez Wykonawcę (wykaz punktów sprzedaży artykułów żywnościowych stanowi załącznik do umowy). Talony (bony) o wartości jednostkowej 10 zł dostarczane będą w systemie miesięcznym do dnia 20 poprzedniego miesiąca na następny miesiąc w ilości 2 440 sztuk miesięcznie. Pierwsza dostawa na miesiąc styczeń 2010 roku nastąpi w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Podopieczni Ośrodka za talony (bony) nabywać będą wyłącznie artykuły żywnościowe. Niedopuszczalne jest wydawanie za talony (bony) alkoholu i papierosów. Druk talonów (bonów) wykona Wykonawca na swój koszt. Talony (bony) muszą być ponumerowane kolejno w każdej dostawie i posiadać termin ich realizacji nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od daty wystawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiący załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba punktów sprzedaży artykułów żywnościowych, w których można będzie realizować talony(bony)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa druków medycznych dla potrzeb jednostek SPSK Nr 1- umowa na okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa druków medycznych, kopert, etykiet, naklejek - umowa na okres 10 miesięcy
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa druków medycznych, kopert, etykiet, naklejek - umowa na okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiego
Dodano: 2014-02-28 - Dostawy druków medycznych, kopert, etykiet, naklejek - umowa na okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-04-26 - Dostawy druków medycznych, kopert, etykiet, naklejek - umowa na okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-03-21 - Dostawa druków służbowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa lubelskiego
Dodano: 2012-03-13 - Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik
Dodano: 2012-01-05 - prenumerata czasopism zagranicznych do biblioteki naukowej w roku 2011 do PIWet-PIB
Dodano: 2011-09-16 - ZPD/12/2010
Dodano: 2010-06-11