Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice w roku 2010 w dni nauki szkolnej

Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6572628 , fax. 084 6572080
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach
    ul. Zamojska 1 1
    22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
    tel. 084 6572628, fax. 084 6572080
    REGON: 95119699800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice w roku 2010 w dni nauki szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice i odwóz uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania w okresie od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r. w dni powszednie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna) w następującym zakresie: 1) do Zespołu Szkół w Werbkowicach - 151 uczniów na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00 z następujących miejscowości/punktów przystankowych: a) z Alojzowa - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; b) z Brodzicy - 4 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; c) z Dobromierzyc - 14 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; d) z Peresołowic - 26 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 9 km; e) z Wilkowa - 10 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; f) z Podhorzec - 20 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 8 km; g) z Gozdowa PKP - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; h) z Gozdowa Kolonia - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; i) z Gozdowa POM - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km; j) z Hostynnego - 25 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; k) z Hostynnego Kolonii - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km; l) z Frankamionki - 3 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 8 km; m) z Łotowa - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; n) z Kotorowa - 10 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; o) z Łysej Góry - 6 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; p) z Malic - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; q) z Honiatyczek - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 11 km; r) z Honiatycz Kolonii - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 15 km. 2) do Szkoły Podstawowej w Hostynnem Kolonii - 5 uczniów z miejscowości Frankamionka (tylko dowóz) na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00, orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km. 2. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych uczniów. 4. Dowozy i odwozy mogą odbywać się w innych godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami. 5. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 6. Dowozy i odwozy mogą odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają warunki określone niniejszą SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy P.z.p.; 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy P.z.p, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p., 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) licencję na wykonywanie transportu drogowego osób; 5) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz potwierdzonymi kserokopiami praw jazdy kierowców oraz ich uprawnieniami do przewozu osób, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ), 6) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn zm.). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie, 2) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność podpisem i datą przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.werbkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach