SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7544823
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
ul. Partyzantów 30 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7544823
REGON: 00030427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem medycznym dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem medycznym dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art 11 ust.8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podstawie art. 24 ustawy Pzp a) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) a) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) a) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz informacja o wymaganych dokumentach i oświadczeniach 1. Wymagania dla przedmiotu zamówienia oraz dokumenty na ich potwierdzenie: 1. wymagania dla przedmiotu zamówienia: a) Ambulans oraz wyposażenie medyczne musi spełniać wymogi określone w normach PN-EN 1789 i PN-EN 1865 ( w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia) b) Oferowany przedmiot zamówienia (sprzęt medyczny)musi być dopuszczony do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 30 kwietnia 2004r., Nr 93 poz. 896) 1. dokumenty i oświadczenia a) świadectwo homologacji lub kopia wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd specjalny- karetka sanitarna, b) deklaracje zgodności na sprzęt medyczny potwierdzający zgodność z wymogami norm PN EN 1789 i PN EN 1865, jako potwierdzenie odpowiedniej jakości i bezpieczeństwa oferowanych sprzętów, c) oświadczenie, że oferowany ambulans spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r., Nr 32, poz. 262) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 5, punkcie 1.1 lit. b, c - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć oświadczenie oraz dokumenty wymienione w rozdziale 5 pkt 1.1.lit. a,b,c Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 KC. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może zażądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu (rozdział 5, pkt 1.1., 1.2., 1.3. ) dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których wyżej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia a) świadectwo homologacji lub kopia wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd specjalny- karetka sanitarna, b) deklaracje zgodności na sprzęt medyczny potwierdzający zgodność z wymogami norm PN EN 1789 i PN EN 1865, jako potwierdzenie odpowiedniej jakości i bezpieczeństwa oferowanych sprzętów, c) oświadczenie, że oferowany ambulans spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r., Nr 32, poz. 262)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup ambulansu medycznego z wyposażeniem
Dodano: 2016-06-08 - Zakup ambulansu sanitarnego podstawowego z wyposażeniem medycznym - 2szt
Dodano: 2015-11-10 - Zakup ambulansu sanitarnego podstawowego z wyposażeniem medycznym - 2 szt. i stanowiska do reanimacji noworodka - 2 szt.
Dodano: 2015-10-20 - Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa ambulansu8 sanitarnego typu A1 do transportu pacejntów
Dodano: 2015-03-11 - Sprzedaż i dostarczenie ambulansu sanitarnego typu C - 2 szt. oraz sprzętu medycznego. Znak sprawy: 9/ZPN/15
Dodano: 2015-03-05 - Sprzedaż i dostarczenie ambulansu sanitarnego typu C- 2 szt. Znak sprawy: 5/ZPN/15
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z finansowaniem jego zakupu w formie leasingu finansowego
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z finansowaniem jego zakupu w formie leasingu finansowego
Dodano: 2015-02-10 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z finansowaniem jego zakupu w formie leasingu finansowego
Dodano: 2014-11-14