Przetargi.pl
Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015 roku ambulansów drogowych typu B/C, spełniających wymogi techniczne opisane dla każdego ambulansu w Załączniku nr 1A i1Bdo niniejszej SIWZ (Formularz Opis przedmiotu zamówienia) w systemie ratalnym, spłacanym przez Zamawiającego w 36 ratach miesięcznych wg załączonego przez Wykonawcę harmonogramu spłat. Każdy ambulans musi spełniać warunki - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 305) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz warunki określone w normie PN EN 1789 w zakresie ambulanse drogowe typu B/C oraz spełniać wymagania normy dopuszczalnych emisji spalin w nowych pojazdach sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej tj. posiadać normę emisji spalin EURO 5+. Pojazd musi posiadać ważną homologację (na samochód bazowy i zabudowany) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. nr 1137 z późn. zm.). Wyposażenie każdego ambulansu - musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Wymagane minimalne parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia, wyposażenia przedziału medycznego, wyposażenia pojazdu oraz radiotelefony zostały szczegółowo określone w załączniku 1A i 1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w załączniku 1A i 1B do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej. Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym przez Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu zainstalowanego w przedziale medycznym ambulansu. Wykonawca/Wykonawca zabudowy medycznej jest zobowiązany do przełożenia i zamontowania sprzętu, będącego własnością Zamawiającego, z innej karetki w dostarczonym ambulansie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy na własny koszt i ryzyko oraz przy użyciu własnych narzędzi. Dokładny wykaz sprzętu będzie przedstawiony wykonawcy po wyborze oferty. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. SP ZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: funkcjonalność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach