Przetargi.pl
Dostawa - zakup paliw płynnych dla pogotowia ratunkowego w pilicy i kroczycach

Rejonowe Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Czarna 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2921604 w. 44 , fax. 032 2669559
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe
    ul. Czarna 14 14
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2921604 w. 44, fax. 032 2669559
    REGON: 27199806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa - zakup paliw płynnych dla pogotowia ratunkowego w pilicy i kroczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa - zakup paliw płynnych: oleju napędowego ON (zależnie od pory roku: zimowy, przejściowy, letni), dokonywany bezpośrednio na stacjach paliw dla pojazdów placówek w Pilicy I Kroczycach podległych Rejonowemu Pogotowiu Ratunkowemu w Sosnowcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1.Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2.Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów, które są wymienione w art. IV SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę paliw płynnych musi: 1.Mieć w ciągłej sprzedaży wymagany asortyment paliw płynnych o standardach jakościowych zgodnych z obowiązującymi normami; w przypadku uwag do jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo oddania paliwa do zbadania uprawnionej jednostce, 2.Dysponować stacją paliw która znajduje się w odległości dojazdu nie większej niż 5 km od Stacji Pogotowia, bądź Punktu Postoju Ambulansu w wybranym zadaniu, czynną co najmniej do godz. 21:00 - 14 godzin na dobę przez wszystkie dni tygodnia, Dodatkowe warunki (uzupełnione po rozstrzygnięciu przetargu 06/ZP/2009): Stacja paliw dla stacji pogotowia w Pilicy może znajdować się również w odległości większej niż 5km, jeśli znajduje sie przy drogach: 790 (na odcinku Pilica - Ogrodzieniec do skrzyżowania z dr. 791) 791 (na odcinku Ogrodzieniec od skrzyżowania z dr. 790 - Zawiercie do skrzyżowania z dr. 78) 78 (Zawiercie, na odcinku od skrzyżowania z dr. 791 - do skrzyżowania z ul. Miodową/Zawiercie) Stacja paliw dla stacji pogotowia w Kroczycach może znajdować się również w odległości większej niż 5km, jeśli znajduje sie przy drodze: 78 (Na odcinku pomiędzy Kroczycami a Skrzyżowaniem z ul. Miodową w Zawierciu) 3.Wydawać paliwo w rozliczeniu bezgotówkowym w PLN, na podstawie zestawienia rozchodów wystawianego 2 razy w miesiącu: za okres od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca; dopuszcza się rozliczanie transakcji za pomocą kart elektronicznych wystawionych na Zamawiającego, 4.Dokonywać wpisu zakupu paliwa w karcie drogowej, 5.Prowadzić zestawienia zakupów zawierające: datę, nr rej. pojazdu tankującego, ilość i rodzaj paliwa, imię i nazwisko kierowcy, pobierającego paliwo, podpis kierowcy dokonującego zakupu w imieniu Zamawiającego, załączone do faktury. Zamawiający dopuszcza zaniechanie zamieszczenia imienia i nazwiska oraz podpisu odręcznego kierowcy w zestawieniu. 6.Zaakceptować zapłatę za dostarczone paliwo na podstawie wystawianych faktur VAT przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty sprzedaży tj. ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania faktur co najmniej na 14 dni przed upływem terminu płatności. 7.Załączyć do oferty aktualne zaświadczenia o legalizacji urządzeń pomiarowych, lub oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń o legalizacji urzadzeń pomiarowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu otwarcia ofert. Dokumenty wymienione w art. IV pkt 2 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej Kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na pisemną prośbę Wykonawcy dołączoną do oferty, oryginały dokumentów zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu pod warunkiem dołączenia do oferty ich kserokopii. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 pkt.1 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 pkt.1 ust. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2008r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach