Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Pawła Stalmacha 22
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2712020 , fax. 032 2781777
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu
ul. Pawła Stalmacha 22 22
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2712020, fax. 032 2781777
REGON: 27307236700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3000 litrów oleju napędowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3000 litrów oleju napędowego do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu, ul. Stalmacha 22. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie występuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.), nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust 1 -2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę formalną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę (oferenta)!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast wskazanych dokumentów składa dokumenty zgodnie z wymogami określonymi w §2 oraz §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów ... (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Ruda Śląska
Dodano: 2016-07-22 - Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika wraz z dzierżawą zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do siedziby ZGKiM Zbrosławice, ul. Oświęcimska 6.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na okres od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r
Dodano: 2016-05-09 - Zakup paliw płynnych dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie rozliczany za pomocą kart bezgotówkowego tankowania
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa paliw
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa paliw płynnych i oleju dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Raciborzu
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa oleju napędowego w ilości 3100m3 na użytek własny zamawiającego w okresie 48 miesięcy.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-03-21