Powiat Krapkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 47303 Krapkowice, ul. Kilińskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 074 300 , fax. 774 074 332
- Data zamieszczenia: 2018-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krapkowicki
ul. Kilińskiego 1
47303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 774 074 300, fax. 774 074 332
REGON: 53141253300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część I – warsztaty szkolne Cześć II – pokój odczynników Cześć III – laboratorium chemiczne Cześć IV – pracownia mikrobiologiczna Cześć V – pracownia językowa Cześć VI – pokój wag Cześć VII – korytarz wewnętrzny Cześć VIII – sala wykładowa Cześć IX – sprzęt multimedialny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od I do IX został określony w załączniku nr 1 do umowy. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W szczegółowym opisie określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ofertę stanowi: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do siwz 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2A 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D/31/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
Dodano: 2024-06-20 - D/31/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
Dodano: 2024-06-04 - PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2024-01-27 - Dostawę mebli dla oddziału chirurgii - skrzydło lewe
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2023-10-02 - D/75/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2023-02-24 - Dostawa mebli dla oddziału wewnętrznego - skrzydło prawe
Dodano: 2022-09-16 - D/26/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2022-07-27 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-01