Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61745 Poznań, Al. Marcinkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 568 132 , fax. 618 515 898
- Data zamieszczenia: 2018-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 9
61745 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 568 132, fax. 618 515 898
REGON: 27597800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnp.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie sprzętu informatycznego wraz z jego instalacją i modernizacją sieci informatycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostarczenie sprzętu informatycznego do siedziby Zamawiającego wraz z jego instalacją oraz modernizacja sieci informatycznej w: Gmachu Głównym, Al. Marcinkowego 9, Poznań, w Muzeum Sztuk Użytkowych, Góra Przemysła 1, Poznań, w Pałacu w Rogalinie oraz w Zamku w Gołuchowie. 2. Specyfikacja ilościowa oraz gwarancje: serwer z wyposażeniem, 1 szt., minim 60 miesięcy gwarancji; router sprzętowy internetowy z wyposażeniem wersja 1, szt.1, minimum 12 miesięcy gwarancji; system antyspamowy sprzętowy pocztowy z wyposażeniem, 1 szt., minimum 12 miesięcy gwarancji; router sprzętowy internetowy z wyposażeniem wersja 2, 2 szt. , minimum 12 miesięcy gwarancji; punkty dostępowe Wi-Fi, 2 szt., minimum 12 miesięcy gwarancji; przełącznik sieciowy 1Gb POE 24 gniazda typu RACK , 1 szt., dożywotnia gwarancja przełącznik sieciowy 1Gb POE 8 gniazd, 1 szt., dożywotnia gwarancja usługa rozbudowy sieci informatycznej, minimum 12 miesięcy 3. Szczegółową specyfikację techniczną i ilościową oraz zakres modernizacji sieci informatycznej zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 11.10.2018r. o godz. 11:00. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015 w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie / gwarancja musi: 1) być złożone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu banku/ firmy ubezpieczeniowej, 3) zawierać termin obowiązywania - minimum do końca okresu związania ofertą, 4) zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dwóch serwerów, macierzy z dyskami, zasilacza awaryjnego UPS wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji na potrzeby uruchomienia systemu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Pleszewie.
Dodano: 2023-08-10 - Zakup i dostawa serwerów na potrzeby Katedry Inżynierii Biosystemów
Dodano: 2023-08-08 - "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych"
Dodano: 2023-06-07 - przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na 4 części: część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer stacjonarny; część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer typu laptop; część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows; część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera.
Dodano: 2020-09-18 - Dostawa urządzeń w celu rozbudowy infrastruktury sprzętowo-programowej opartej na technologiach wirtualizacyjnych
Dodano: 2020-01-20 - Zakup serwera aplikacji i baz danych wraz z półką pamięci masowej oraz oprogramowaniem systemowym i szkoleniem personelu informatycznego
Dodano: 2019-07-25 - Dostawa serwera TFTP oraz pamięci masowej NAS
Dodano: 2018-06-21 - Dostawa 2 szt. serwerów, macierzy dyskowej oraz usługa migracji bazy danych
Dodano: 2018-05-15