Przetargi.pl
"Zakup i dostawa materiałów budowlanych - beton do realizacji zadań powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o."

Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 572724666
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 572724666
    REGON: 368746941
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup i dostawa materiałów budowlanych - beton do realizacji zadań powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów budowlanych – beton do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o 2. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 44114100-3 (gotowa mieszanka betonu) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) dostawę pojazdem samowyładowczym umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na terenie prowadzonych prac (teren powiatu średzkiego). c) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną dostawę. Jedna dostawa może obejmować zamówienie w ilości od 0,5 m3 do 500 m3 dziennie z transportem na wskazane miejsce w powiecie średzkim, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z ilościowym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3.7. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta albo skorzysta w zakresie mniejszym niż maksymalna granica jego potrzeb o jakiej mowa w pkt. 3.6. i w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach