Przetargi.pl
Zakup dwóch serwerów, macierzy z dyskami, zasilacza awaryjnego UPS wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji na potrzeby uruchomienia systemu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Pleszewie.

POWIAT PLESZEWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 7429 652 , fax. +48 62 7429 665
  • Data zamieszczenia: 2023-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT PLESZEWSKI
    ul. Poznańska 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 7429 652, fax. +48 62 7429 665
    REGON: 250854808
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatpleszewski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dwóch serwerów, macierzy z dyskami, zasilacza awaryjnego UPS wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji na potrzeby uruchomienia systemu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Pleszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów z oprogramowaniem zabezpieczającym, macierzy z dyskami, zasilacza awaryjnego UPS oraz oprogramowania do wirtualizacji na potrzeby uruchomienia systemu obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Pleszewie. 2. Zamówienie obejmuje dostawę następujących urządzeń: 1). serwer z oprogramowaniem zabezpieczającym – 2 szt. 2) macierz z dyskami - 1 szt ( w tym: dyski twarde 12 szt. oraz dyski SSD 6 szt.), 3) zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. 4). oprogramowanie do wirtualizacji - 1 szt. 3. Dostarczone urządzenia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa bezpieczeństwa, licencje itp. 4. Usługi serwisowania i usunięcia awarii (dotyczy serwera): 1). W okresie gwarancji (gwarancja producenta) wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wymaganych przeglądów i konserwacji. 2). Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania zdarzeń serwisowych w trybie 24/7/365 następującymi kanałami: telefonicznie, pocztą elektroniczną oraz z wykorzystaniem aplikacji. 3). Rozpoczęcie diagnostyki telefonicznej / internetowej musi nastąpić już w momencie dokonania zgłoszenia. Certyfikowany technik wykonawcy / producenta podejmie naprawę w siedzibie zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania zgłoszenia / zakończenia diagnostyki. 4). W przypadku awarii dysków ( dot. serwera i macierzy), uszkodzone dyski twarde pozostaną u zamawiającego (przynajmniej przez okres udzielonej gwarancji), a w ich miejsce zostaną dostarczone nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00 / 100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu; 2). gwarancjach bankowych; 3). gwarancjach ubezpieczeniowych; 4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach