Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg
- Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7428155 , fax. 85 7197147
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25 25
16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
tel. 85 7428155, fax. 85 7197147
REGON: 05065925000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania obiadów dla dzieci i uczniów w łącznej maksymalnej ilości 34020 sztuk porcji dużych i 37800 sztuk porcji małych w okresie od 03.09.2012 do 28.06.2013 zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. 2. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej do przedostatniego dnia roku szkolnego (ok. 189 dni). Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki. Obiady będą dowożone do następujących szkół: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym - około 150 obiadów dziennie z tego 80 porcji dużych i 70 porcji małych; b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie - około 60 obiadów dziennie z tego 60 porcji małych; c) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Fastach - około 120 obiadów dziennie z tego 60 porcji dużych i 60 porcji małych; d) Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach - około 50 obiadów dziennie z tego 40 porcji dużych i 10 porcji małych. W/w ilości zostały oszacowane na podstawie ilości posiłków wydawanych w roku szkolnym 2011/2012 i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków. Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj.: Pierwsze danie - zupa, Drugie danie - danie mięsne z kaszą, ryżem, ziemniakami (zamiennie), makaron, dania mączne (pierogi, kopytka, placki itp.) oraz surówki lub jarzyny. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków: Porcja duża - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 100 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 150 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 200 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 250 gram; - gulasz itp. - co najmniej 100 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 150 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 120 gram; - kompot - 200 ml z produktów świeżych i wartościowych. - Sos, śmietana 30 gram. Porcja mała - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 50 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 100 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 100 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 100 gram; - gulasz itp. - co najmniej 60 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 100 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 80 gram; - kompot - 100 ml z produktów świeżych i wartościowych, - Sos, śmietana 30 gram. 4. Wytyczne dotyczące dostawy: a) posiłki należy dostarczać w ściśle określonych godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół; b) obiady muszą być zgodne z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 6 oraz 6A do SIWZ; c) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw; d) dostawca zapewnia mycie, wyparzanie i odbiór termosów; e) dostawca zabiera jednorazowe naczynia i pozostałości posiłków; f) dostawca przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami; g)do stołówek w Nowym Aleksandrowie i w Pogorzałkach Wykonawca dodatkowo dostarczy jednorazowe naczynia i sztućce (w ilości określonej przez Dyrektora Szkoły) , gdyż stołówki te nie spełniają wymogów wydawania posiłków na talerzach, a w razie potrzeby na wniosek dyrektora również do pozostałych w/w szkół, h)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć (nieodpłatnie) do szkół na wniosek Dyrektora szkoły bemarów do podgrzewania posiłków. i)Zmiana jadłospisu jest możliwa wyłącznie po pisemnych ustaleniach Wykonawcy z Dyrektorami Szkół. 5. Podane ilości posiłków stanowią maksymalną ilość przewidzianą do dostarczenia w terminie realizacji umowy. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości w zależności od potrzeb ilości te mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 7. Zakres zamówienia obejmuje wliczone w cenę posiłku: transport, dostawa, zapakowanie posiłków w termosy w miejscu przyrządzenia, hermetycznie zamknięte i ich dostarczenie transportem Wykonawcy wraz z odpowiadającą im ilością jednorazowych sztućców. 8. Wykonawca dostarczać będzie sporządzone posiłki samochodem/mi przystosowanym/mi do świadczenia usług cateringowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Łomża w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-21 - Przygotowanie i dostawa posiłków składających się z obiadu i podwieczorka dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie
Dodano: 2016-06-15 - Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Łomża w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-08-13 - Przygotowanie i dostawa posiłków składających się z obiadu i podwieczorka dla Szkoły Podstawowej im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie
Dodano: 2015-06-24 - Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Supraślu
Dodano: 2015-06-24 - Przygotowanie i dostawa posiłków składających się z obiadu i podwieczorka dla Szkoły Podstawowej im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie
Dodano: 2014-08-18 - Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkół Podstawowych w: Choroszczy, Kruszewie, Złotorii, Szkoła Filialna w Rogowie i Zespołu Szkół w Choroszczy
Dodano: 2014-08-14 - Dostarczanie obiadów do szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Dodano: 2014-08-05 - Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gminie Łomża w roku szkolnym 2014/2015.
Dodano: 2014-08-04 - dostawa obiadów do stołówki szkolnej
Dodano: 2014-06-09