Przetargi.pl
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych w Milanówku, uczestniczących w zajęciach dodatkowych w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: - z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - z zaburzeniami rozwoju mowy, - z zaburzeniami komunikacji społecznej, - posiadających zaburzenia słuchu, wzroku, przewlekle chorych, - wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, - wymagających rozwijania zainteresowań plastycznych. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć m.in.: a) Gry planszowe, b) Książki, c) Programy multimedialne, d) Notebooki, e) Materiały biurowe, f) Urządzenia komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamówione materiały dydaktyczne należy dostarczyć do niżej wymienionych szkół podstawowych na terenie miasta Milanówka: a) Szkoły Podstawowej nr 1 w Zespole Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi, ul. Królewska 69 b) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej ul. Literacka 2 c) Szkoły Podstawowej nr 3 w Zespole Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina ul. Żabie Oczko 1 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, muszą być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Materiały dydaktyczne dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Przedmiot zamówienia podzielono na części tak, by umożliwić Wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, z pośród niżej wymienionych, której lub których może być dostawcą. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla SP nr 1 II cześć - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla SP nr 2 III część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla SP nr 3 Dostarczone materiały dydaktyczne muszą być odpowiednio zapakowane aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone materiały dydaktyczne zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. tytuły książek, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będą spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w Zał. Nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją.Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wymagania serwisowe dla sprzętu komputerowego objętego zamówieniem: a) Okres wymaganej gwarancji został określony przez Zamawiającego osobno dla każdego sprzętu i podany jest przy każdej pozycji w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1. b) W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy czas na naprawy niż 21 dni roboczych. Zamawiający wymaga podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. c) Dostarczony sprzęt powinien prawidłowo funkcjonować w warunkach technicznych jakimi dysponuje Zamawiający. d) Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy awarie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem), faksem lub pocztą elektroniczną. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach