Przetargi.pl
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny oraz meble i sprzęt sportowy w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Nowa Sucha

Urząd Gminy Nowa Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 96-513 Nowa Sucha, 50/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8612051 , fax. 046 8612051
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowa Sucha
    50/8 50/8
    96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
    tel. 046 8612051, fax. 046 8612051
    REGON: 00054181300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny oraz meble i sprzęt sportowy w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Nowa Sucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli i sprzętu sportowego w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Nowa Sucha w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Nowa Sucha. 2. Współfinansowanie. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące trzy części zamówienia (zadania): 3.1. I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 3.2. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO 3.3. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI I SPRZĘTU SPORTOWEGO Ilekroć w dokumentacji przetargowej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej. 4. Każda część zamówienia może być przedmiotem oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, na kilka zadań, bądź na jedno zadanie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawierają wzory zawarte w Rozdziale 15 SIWZ tj.: 5.1 opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (pomoce dydaktyczne) - wzór załącznika nr 6.1. do oferty; 5.2 opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (sprzęt komputerowy i multimedialny) - wzór załącznika nr 6.2. do oferty; 5. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, sprzęt sportowy) - wzór załącznika nr 6.3. do oferty. 6. Miejscem dostaw są łącznie 4 szkoły podstawowe w Gminie Nowa Sucha. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Część I - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH. 7.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; 4) Zajęcia ruchowe dla dzieci z zaburzeniami koordynacji wzrokowo-ruchowej; 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, 6) Zajęcia ruchowe rozwijające sprawność fizyczną; 7) Zajęcia rozwijające zainteresowania szczególnie uzdolnionych lingwistycznie (język angielski); 8) Zajęcia sportowe rozwijające sprawność ruchową uczniów - piłka nożna-koszykówka; 9) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie. 7.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 1 do SIWZ. 7.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 7.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem (Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) Departamentu Zarządzania Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Warszawa 04.02.2009 r. (http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/wytyczne_04_02.pdf ) 8. Część II - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: 1) laptopy 2) tablice interaktywne 3) projektory multimedialne 4) rzutnik multimedialny 5) drukarka laserowa 6) radioodtwarzacz CD 8.2. Wymagane minimalne parametry oraz ilości sprzętu komputerowego i multimedialnego opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 1 do SIWZ. 8.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 8.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem (Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) Departamentu Zarządzania Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Warszawa 04.02.2009 r. (http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/wytyczne_04_02.pdf ) 9. Część III - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI ORAZ SPRZĘTU SPORTOWEGO 9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następujących mebli i sprzętu: 1) prostokątny blat i okrągłe nogi 2) krzesełka 3) stół do tenisa stołowego 9.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 1 do SIWZ. 9.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 9.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem (Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) Departamentu Zarządzania Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Warszawa 04.02.2009 r. (http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/wytyczne_04_02.pdf )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach