Przetargi.pl
Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Zakątek przedszkolaka realizowanego przez Gminę Nowa Sucha

Urząd Gminy Nowa Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 96-513 Nowa Sucha, 50/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8612051 , fax. 046 8612051
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowa Sucha
    50/8 50/8
    96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
    tel. 046 8612051, fax. 046 8612051
    REGON: 00054181300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Zakątek przedszkolaka realizowanego przez Gminę Nowa Sucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia do sal, szatani, kuchni i toalet w ramach projektu Zakątek przedszkolaka do oddziałów przedszkolnych w Gminie Nowa Sucha. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące cztery części zamówienia (zadania): 3.1. I część - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH 3.2. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, AUDIOWIZUALNEGO I ELEKTRYCZNEGO 3.3. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI 3.4. IV część - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET I KUCHNI Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, na kilka zadań, bądź na jedno zadanie. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. 5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawierają wzory zawarte w Rozdziale 15 SIWZ tj.: 5.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (artykuły plastyczne, zabawki i pomoce dydaktyczne) - wzór załącznika nr 6.1. do oferty; 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (sprzęt komputerowy, multimedialny, audiowizualny i elektryczny) - wzór załącznika nr 6.2. do oferty; 5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie wypoczynkowe i zapewniające bezpieczne warunki) - wzór załącznika nr 6.3. do oferty. 5.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (wyposażenie toalet i kuchni) - wzór załącznika nr 6.4. do oferty. 7. Miejscem dostaw są łącznie 4 szkoły podstawowe w Gminie Nowa Sucha. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do SIWZ. 8. Część I - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH 8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek dla dzieci w 6 oddziałach przedszkolnych 4 szkół podstawowych. 8.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika. 9. Część II - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, AUDIOWIZUALNEGO I ELEKTRYCZNEGO. 9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: miniwieże, urządzenia wielofunkcyjne, notebooki z systemem operacyjnym, tablice interaktywne, projektory krótkoogniskowe, stoliki projekcyjne, laminarki A3, obcinarki biurowe, oprogramowanie do sprzętu ICT, drukarka laserowa, projektor multimedialny, ekran projekcyjny na statywie, telewizory, odtwarzacze DVD, radio z odtwarzaczem CD, magiczne dywany - interaktywne podłogi, drukarka laserowa kolorowa, rzutnik multimedialny, kserokopiarka kolorowa, cyfrowy aparat fotograficzny, odkurzacze piorące. 9.2. Wymagane minimalne parametry oraz ilości sprzętu komputerowego i multimedialnego opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika. 10. Część III - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI 10.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następujących mebli i sprzętu: szafy, biurka, szafki, regały, stoliki do zabaw, stoliki dla dzieci, krzesełka, tablice magnetyczne, tablice korkowe, dywany, szafki TV, biblioteczki, zestawy mebli tematycznych, wykładziny dywanowe, szafeczki dla uczniów, parawany, ławki szatniowe regulowane, ławki szatniowe zwykłe, regały szatniowe, wyposażenie wypoczynkowe: biblioteczki, poduchy, maty narożne, zestawy kostek świetlicowych, bujaki, piankowe samoloty, szafy na pościel, poduszki sensoryczne, pufy, poduszki, zabudowy do grzejników, rolety okienne, apteczki z kompletnym wyposażeniem, zabezpieczenie kątowe mebli, tablicę informacyjna - regulamin na plac zabaw, gaśnica proszkowa. 10.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie w pogrupowanych pakietach według załącznika. 11. Część IV - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET I DO KUCHNI 11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następujących mebli i sprzętu: umywalki, miski ustępowe ze spłuczką, lustra, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki, mieszacz wody, podesty do toalet i umywalek, brodziki, suszarki do rąk, lustra, umywalki z szafką i baterią, laminowana szafka z półkami, szafka stojąca, szafka wisząca, garnek stalowy, termos stalowy, pojemniki, termosy z pompką, drzwi. 11.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4. do oferty (Rozdział 15 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie w pogrupowanych pakietach według załącznika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach