Przetargi.pl
Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach

Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, Ul. Tadeusza Kościuszki 43
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 21 26 , fax. 85 655 21 26
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach
    Ul. Tadeusza Kościuszki 43 43
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 655 21 26, fax. 85 655 21 26
    REGON: 20003137100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkól Specjalnych w Siemiatyczach. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych niezbędnych w terapii, rewalidacji i edukacji, w zestawach pogrupowanych wg rodzaju zajęć, tj. A. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali Doświadczania Świata; B. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali zajęć Integracji Sensorycznej; C. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do salki gimnastycznej; D. Dostawa sprzętu do terapii wspomagającej z wykorzystaniem komputera; E. Dostawa drobnych pomocy do zajęć rewalidacyjno - wychowawczych oraz rewalidacji indywidualnej. 3. W załączniku do SIWZ - podano wymiary poszczególnych elementów. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane techniczne proponowanych urządzeń oraz dokonać pomiarów sprawdzających w poszczególnych pomieszczeniach, dopasować wymiary elementów wyposażenia do istniejących pomieszczeń oraz sporządzić projekt aranżacji wnętrz. Do realizacji zamówienia Wykonawca może przystąpić po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych propozycji sprzętu. 4. Wykonawca wraz z ofertą musi przedstawić wizualizację projektu wyposażenia Sali Doświadczania Świata i Sali Integracji Sensorycznej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu (rodzaj, ilość, wymiary, materiały, parametry, itd. zawiera załącznik Nr 1 do SWIZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Oferowane przedmioty muszą spełniać wymagania, określone w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty i urządzenia jakościowo równoważne spełniające jakościowo równoważne parametry. 8. Przez produkty i urządzenia równoważne zamawiający rozumie produkty i urządzenia o parametrach jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i technologicznych takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów danego produktu lub urządzenia. 9. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad. 10. Dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych, muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, wszystkie pomoce muszą posiadać oznaczenie CE i spełniać wymagania wszystkich odnoszących się do niego dyrektyw. 11. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 12. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta danego rodzaju przedmiotu zamówienia. 13. Koszt transportu i ubezpieczenia transportu ponosi Wykonawca. 14. Koszt montażu ponosi Wykonawca. 15. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktu w czasie transportu i montażu ponosi Wykonawca. 16. Wszelkie prace montażowe i instalacyjne prowadzone przez Wykonawcę winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 18. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych. 19. Wykonawca wraz z towarem wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, instrukcje dotyczące sposobu użytkowania w języku polskim. 20.Miejsce dostawy : Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach