Przetargi.pl
Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Stanisławów w ramach realizacji projektu Z indywidualizacją możemy więcej realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Samorządowy Zespół Oświatowo-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, ul. Szkolna 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7575156 , fax. 025 7575156
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Oświatowo-Wychowawczy
    ul. Szkolna 4 4
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7575156, fax. 025 7575156
    REGON: 71038678300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szow.stanislawow.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Stanisławów w ramach realizacji projektu Z indywidualizacją możemy więcej realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie bazy dydaktycznej trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Stanisławów w ramach realizacji projektu Z indywidualizacją możemy więcej realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie, 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Zamówienie obejmuje: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych dla trzech szkół podstawowych w ramach projektu Z indywidualizacją możemy więcej . Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczególny opis przedmiotu zamówienia z rodzajem i ilością asortymentu stanowiący przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe tzn. że żadna ich część lub całość nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci i spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają powinny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostarczone materiały dydaktyczne muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu, w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone materiały dydaktyczne zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce oddzielnie (w terminie nie później niż do 19 grudnia 2012 r.). Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wykonawca zobowiązuje się do zmontowania/ złożenia dostarczonych pomocy dydaktycznych i ustawienia ich we wskazanych salach dydaktycznych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia naklejek odrębnie na każdą pomoc dydaktyczną, zgodnych z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 (lub innych wcześniej ustalonych),po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Pomoce dydaktyczne zostaną dostarczone do trzech szkół podstawowych z terenu Gminy Stanisławów tj. do: Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Stanisławowie, Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku, Szkoły Podstawowej im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Ładzyniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia pomocy dydaktycznych do zaprezentowania wyznaczonym osobom z każdej ze szkół uczestniczących w projekcie, możliwości ich wykorzystania w ramach projektu Indywidualizacji rok to dobry krok, w wymiarze 9 godzin. Podczas dostawy każda pomoc dydaktyczna musi być oznaczona numerem zgodnym z załącznikiem nr .1 do SIWZ np. SP w Ładzyniu, część 1, pkt 1 (co pozwoli na sprawne przyjęcie towaru do danej placówki). Zamawiający wymaga aby pomoce dydaktyczne były dostarczane częściami (zgodnie z daną. częścią zamówienia określoną w SIWZ) i zawierały wszystkie elementy wchodzące w skład danej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szow.stanislawow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach